کد خبر : 1847792 | 20 مهر 1401 ساعت 15:00 | 4.8K بازدید | 5 دیدگاه

مظفری: فدراسیون جلوی اتهام‌زنی به داوران را بگیرد

کارشناس داوری فوتبال ایران نسبت به صحبت‌های جنجالی معاون حقوقی استقلال واکنش نشان داد.

مظفری: فدراسیون جلوی اتهام‌زنی به داوران را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، نوید مظفری با اشاره به اینکه منکر اشتباهات داوری نمی‌شود، خواهان حمایت از جامعه داوری برابر اتهامات عجیب شد.

نوید مظفری، کارشناس و پیشکسوت داوری در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: اشتباهات داوری یک امر طبیعی است و همه جای دنیا هم این موارد دیده می‌شود. اینکه شاید اشتباهات داوری در فوتبال ایران در برخی مقاطع بیش از حد استاندارد باشد را هم رد نمی‌کنم ولی این مسائل ربطی به این ندارد که کسی به خودش اجازه دهد به داوران فوتبال ما اتهام بزند.

مظفری در واکنش به موضع عجیب و جنجالی سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال که خواهان شنود تلفن داوران شده گفت: این حق یک باشگاه است که از راه‌های قانونی اعتراض خودش را به تصمیمات داور یک مسابقه ابراز کند ولی این مسائل که تلفن داوران شنود شود و اتهامات مستقیم و غیر مستقیم این چنینی اصلاً زیبنده فوتبال ما نیست و به نظرم فدراسیون باید با این مسائل به صورت جدی برخورد کند چرا که اگر الان برخورد قاطعی صورت نگیرد این مسائل در فوتبال باب می‌شود و از فردا هرکس از اشتباهات داوری احساس زیان کرد چنین مباحثی را مطرح می‌کند و این در مورد تیم‌های پرطرفدار اثر منفی بیشتری هم می‌گذارد.

دیدگاه‌ها