کد خبر : 1847798 | 20 مهر 1401 ساعت 15:25 | 9.3K بازدید | 9 دیدگاه

ضربات سر رودیگر تنها راه گلزنی بود

کروس: همین 1 امتیاز غنیمت بود، نگران ال‌کلاسیکو نیستم

تونی کروس معتقد است رئال مستحق کسب یک امتیاز برابر شاختار بود. او نگران شرایط رئال برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیست.

کروس: همین 1 امتیاز غنیمت بود، نگران ال‌کلاسیکو نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورشو لهستان و در بازی برابر شاختار با تساوی 1-1 متوقف شد، با این حال توانست مجوز حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. رئال تا دقیقه 95 از حریفش عقب بود ولی روی ارسال دقیق تونی کروس و ضربه سر آنتونیو رودیگر، موفق به زدن گل تساوی شد.

1752388

تونی کروس در مورد بازی به مارکا گفت:«شاختار از بازی رفت چیزهای زیادی یاد گرفته بود و به کل سبک بازی‌اش را عوض کرد. در بازی برگشت کار را برای ما بسیار سخت کردند و فضاهای خالی کمی پیدا کردیم. متاسفانه در همان شروع نیمه دوم هم گل خوردیم و سپس کار دشوارتر نیز شد.ما رئال هستیم و تا ثانیه پایانی هم پاپس نمی کشیم. این را یک بار دیگر نشان دادیم و معتقدم مستحق کسب یک امتیاز بودیم.»

کروس در مورد روند بازی گفت:«هفته قبل در بازی رفت روی ضربات نهایی بی دقت بودیم و در غیر این صورت نتیجه پایانی 2-1 نمی شد و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.در بازی برگشت توپ های زیادی از دست دادیم و در دوئل های نفر به نفر هم شاختار بهتر کار کرد. وقتی اینگونه بازی کنید، واضح است که شانس برنده شدن نخواهید داشت. بازی در لیگ قهرمانان هرگز ساده نیست و به همین دلیل معتقدم همین یک امتیاز هم ارزش بالایی دارد.»

1752375

ستاره آلمانی رئال در مورد گل رودیگر گفت:«شانس های گلزنی زیادی نداشتیم و برای رسیدن به گل در دقایق پایانی روی ارسال ها و ضربات سر رودیگر حساب کرده بودیم. می دانستیم رودیگر خوب سر می زند و در نهایت نیز به همین روش گل مساوی را زدیم. متاسفانه برخورد او با گلر شدید بود و صورتش جراحت پیدا کرد. تصویر خوشایندی نبود و امیدوارم زودتر به میادین برگردد.»

ال کلاسیکو:«پنج روز تا آن بازی زمان داریم و در بهترین فرم به ال‌کلاسیکو خواهیم رسید. از این بابت نگران نیستم.»

دیدگاه‌ها