کد خبر : 1847805 | 20 مهر 1401 ساعت 16:03 | 49.4K بازدید | 15 دیدگاه

توصیه ستاره‌های سابق رئال

رئال نیازی به امباپه ندارد: او در همان PSG بماند

گوتی و ویکتور سانچس، دو بازیکن سابق رئال، معتقدند که باشگاه مادریدی هیچ نیازی به کیلیان امباپه ندارد.

رئال نیازی به امباپه ندارد: او در همان PSG بماند

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ابتدا رادیو مونته کارلو و سپس نشریه مارکا ادعا کردند که کیلیان امباپه قصد دارد در انتقالات زمستانی پی اس جی را ترک کند چرا که احساس می کند باشگاه به او خیانت کرده است. او از پست بازی خود در پی اس جی ناراضی است و هیچکدام از وعده های مدیران باشگاه به او در هنگام تمدید قرارداد نیز عملی نشده است. 

1751982

مارکا نوشته است که تمایل خود امباپه بازی در رئال است ولی پی اس جی فقط او را در ازای 400 میلیون یورو و به هر باشگاهی غیر از رئال واگذار می کند. امباپه در پایان فصل گذشته قراردادش تمام می شد و همه چیز مهیا بود او به رئال منتقل شود ولی در نهایت قراردادش را تمدید کرد. او حالا پشیمان است.

گوتی، ستاره سابق رئال، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که ترجیح می دهد رئال دو سال بعد ارلینگ هالند را جذب کند و دوست ندارد امباپه را در رئال ببیند:«بند خرید ارلینگ هالند دو سال بعد فعال خواهد شد و ترجیح می دهم رئال او را بخرد. من هالند را بهتر از امباپه می دانم و او برای رئال مفیدتر خواهد بود. الان وینیسیوس و رودریگو در مسیر پیشرفت قرار دارند و پست بازی‌شان با امباپه یکی است ولی رئال به یک مهاجم شماره 9 و به عنوان جانشین کریم بنزما نیاز دارد. وقتی وینیسیوس و رودریگو هستند، رئال نیازی به امباپه ندارد. به امباپه توصیه می کنم در پی اس جی بماند و تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. از طرف دیگر پی اس جی هم او را به رئال نخواهد داد. آنها چند ماه پیش در نبرد برای حفظ امباپه پیروز شدند و واضح است که او را به رئال واگذار نمی کنند.»

ویکتور سانچس، بازیکن سابق رئال، هم گفت:«رئال الان بدون امباپه هم خوب کار می کند و بازیکنانی در پست او هستند که خوب جواب داده اند. امباپه بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت لازم برای بازی در رئال را دارد ولی این تیم رئال مادرید اصلا نیازی به او ندارد.»

دیدگاه‌ها