کد خبر : 1847806 | 20 مهر 1401 ساعت 16:05 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

تاکید مالک یوونتوس، آلگری اخراج نمی‌شود

آندره‌آ آنیلی، مالک باشگاه یوونتوس، تاکید کرد مکس آلگری به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

تاکید مالک یوونتوس، آلگری اخراج نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ادامه روند ناکامی های خود باز هم در لیگ قهرمانان مغلوب شد و حالا بیانکونری شانس چندانی برای صعود به دور بعد این تورنمنت ندارد. اخبار حاکی از احتمال اخراج مکس آلگری و جایگاه این سرمربی در خطر است. آندره‌آ آنیلی سکوت خود را شکسته، اعتراف کرد که احساس شرمساری می کند و باید از هواداران عذرخواهی کند، اما مکس آلگری همچنان سرمربی یوونتوس خواهد ماند.

1746977

آندره‌آ آنیلی گفت: یک شب سخت در یک دوره دشوار را سپری کردیم. این یکی از سخت ترین دوره ها و لحظه مسئولیت من بوده و به همین دلیل است که پاسخگو هستم. من به خاطر اتفاقاتی که رخ داده احساس شرمندگی می کنم و عصبانی هستم. در شرایطی مانند این، موضوع فقط عملکرد یک نفر نیست. شرایط به شکلی است که باید کل گروه آن را بررسی کنند. ما احساس شرم کرده و از هواداران یوونتوس عذرخواهی می کنیم، زیرا می دانیم که آنها در این لحظه بابت بیرون رفتن از خانه نیز احساس شرم کنند.

اما مکس آلگری در حال حاضر سرمربی یوونتوس است و به عنوان مربی نیز باقی خواهد ماند. اما می دانم که در فوتبال 11 نفر بازی می کنند و همگی با هم پیروز شده و شکست می خورند. یوونتوس همیشه شرایط را در پایان سال ارزیابی کرده است. من همیشه در طول یک فصل در مورد اخراج سرمربی مقاومت کرده و احساس خوبی به انجام این کار نداشته ام و همچنان نیز به این رویکرد باور دارم."

دیدگاه‌ها