کد خبر : 1847809 | 20 مهر 1401 ساعت 16:25 | 8.5K بازدید | 5 دیدگاه

کیلیان در پاریس خوشحال است

راموس: شایعات در مورد جدایی امباپه دروغند

سرخیو راموس به شایعات در مورد درخواست جدایی کیلیان امباپه واکنش نشان داد و گفت که صحت ندارند.

راموس: شایعات در مورد جدایی امباپه دروغند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه یک بار دیگر به سوژه اخبار و شایعات رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی تبدیل شده است. چند ماه پس از تمدید قرارداد پرحرف و حدیث امباپه، او حالا پشیمان شده و درخواست جدایی در زمستان را داده است. مارکا و رادیو مونته‌کارلو دیروز ادعا کردند که امباپه معتقد است مدیران باشگاه به او وعده های دروغین داده اند و به وی خیانت شده است.

1752458

شب گذشته و پس از بازی پی اس جی و بنفیکا، لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، این ادعا را تکذیب کرد. اشرف حکیمی نیز گفت که امباپه تمایلی برای جدایی ندارد. سرخیو راموس، مدافع پی اس جی، هم در مصاحبه با شبکه مووی استار اسپانیا، گفت که امباپه در پی اس جی ماندنی است:«تنها چیزی که در مورد امباپه می توانم بگویم این است که هر روز او را خوشحال از ماندن در پاری سن ژرمن می بینم و با توجه به اتفاقات چند ماه پیش بعید می دانم شایعات پیرامون او صحت داشته باشند. جدا از این شایعات، تمرکز کیلیان و همه تیم روی بازی های لیگ داخلی و لیگ قهرمانان است و به این حواشی اهمیتی نمی دهیم.»

1745415

راموس در مورد غیبت در فهرست اخیر تیم ملی اسپانیا و احتمال از دست دادن جام جهانی گفت:«انسان همیشه به امید زنده است. خوشحالم که دیگر مصدوم نیستم و توانسته ام در فصل جاری برای پی اس جی به صورت ثابت بازی کنم. فکر می کنم همه دیده اند در سطح بالایی قرار دارم. البته که رویای من بازگشت به تیم ملی است ولی این به من بستگی ندارد. من به هر تصمیمی که لوئیس انریکه بگیرد، احترام می گذارم. من عاشق بازی برای اسپانیا و دفاع از پیراهن تیم ملی کشورم هستم.»

دیدگاه‌ها