کد خبر : 1847814 | 20 مهر 1401 ساعت 16:34 | 62.8K بازدید | 8 دیدگاه

به این غول نروژی بازی بده پپ

فوق‌ستاره من‌سیتی اعصاب نیمکت‌نشینی ندارد!

آماده‌ترین بازیکن این روزهای فوتبال دنیا اصلا تحمل نشستن روی نیمکت را ندارد.

فوق‌ستاره من‌سیتی اعصاب نیمکت‌نشینی ندارد!

به گزارش "ورزش سه" ارلینگ هالند، فوق ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته برابر کپنهاگن دانمارک فرصتی برای حضور در زمین پیدا نکرد و با صلاحدید گواردیولا این بازی استراحت کرد تا بعد از ده بازی گلزنی پیاپی در بازی‌های رسمی سیتی، نوار گلزنی‌های پیاپی او پاره شود.

او که در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه اتحاد در همان نیمه اول موفق به ثبت دو گل شد تا پپ با خیال راحت از کسب نتیجه مهاجم محبوبش را در بین دو نیمه از زمین بیرون بیاورد، در دیدار ابتدای هفته برابر ساوتهمپتون هم یک گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه کرد تا در دهمین بازی رسمی سیتی در تورنمنت‌ها گلزنی کرده باشد.

غول جوان منچسترسیتی بعد از گلزنی مقابل نیوکاسل در هفته سوم لیگ جزیره، در ادامه مقابل پالاس و ناتینگهام فارست هر کدام سه گل و برابر استون‌ویلا هم یک گل به ثمر رساند. شروع کار این مهاجم با سیتی در لیگ قهرمانان، دو گل مقابل سویا و یک گل برابر دورتموند بود. او در هفته آخر پیش از فیفادی هم دروازه ولورهمپتون را باز کرد تا با انگیزه بالا راهی اردوی تیم ملی نروژ شود.

1752468

اما فوق‌ستاره اسیر ویروس فیفا هم نشد و بعد از بازگشت به شهر منچستر، این بار یونایتد را از دم تیغ گذراند و با یک هت‌تریک دیگر، رکورد کریستیانو رونالدو در هت‌تریک در لیگ جزیره را برابر خود کریس شکست. جدا از دو پاس گلی که او در این بازی داد، در هفته بعد مقابل همین کپنهاگن دو گل به ثمر رساند و در شروع هفته هم دروازه بازونو را باز کرد تا برای کپنهاگن دوباره خط و نشان بکشد.

اسکواد منچسترسیتی که همیشه دست گواردیولا را در شگفت‌زده کردن تیم رقیب باز می‌گذارد، این بار هواداران سیتی را متعجب کرد تا آنها حتی در نیمه دوم هم از دیدن بهترین بازیکن فصل تیمشان در ترکیب سیتیزن‌ها بی‌نصیب بمانند.

هالند که رابطه بسیار خوبی با گواردیولا دارد و در یک مصاحبه با شگفتی از اینکه پیش‌بینی‌های او در جلسه روز قبل از بازی به طور مو به مو در زمین مسابقه پیاده می‌شود صحبت کرده بود، روی نیمکت، نبردن تیمش را تاب نیاورد و با چهره‌ای برافروخته، فرصت‌سوزی هم‌تیمی‌هایش را شاهد بود.

مهاجم 194 سانتی‌متری من‌سیتی که به ازای هر 50 دقیقه در لیگ و هر 41 دقیقه در لیگ قهرمانان یک گل برای تیمش به ثمر رسانده، حالا باید برای گلزنی مجدد در ترکیب آبی‌های منچستر، تا بازی حساس روز یک‌شنبه در آنفیلد صبر کند.

دیدگاه‌ها