کد خبر : 1847822 | 20 مهر 1401 ساعت 16:54 | 7.9K بازدید | 3 دیدگاه

خیبر صفر- چادرملو صفر؛

لیگ یک/ توپ همه جا رفت، جز گل!

شاگردان کمالوند و اخباری به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.

لیگ یک/ توپ همه جا رفت، جز گل!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم خیبر خرم‌آباد از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در ورزشگاه تختی میزبان تیم چادرملو اردکان بود که قضاوت این دیدار را سید علی‌اصغر مومنی برعهده داشت.

شاگردان فراز کمالوند که هیچ بردی در مسابقات خانگی این فصل به دست نیاورده و امروز به دنبال کسب برتری در روز میزبانی از چادرملو اردکان بودند، در نیمه نخست علی‌رغم حملاتی که داشتند، در زدن گل ناکام ماندند و البته خوش‌شانس بودند که دو فرصت جدی حریف‌شان هم راهی به دروازه پیدا نکرد.

در نیمه دوم شاگردان سعید اخباری شروع بهتری داشتند و در کنار اینکه توپ و میدان را در اختیار گرفتند، شانس خود را هم با حملاتِ نه چندان جدی برای گلزنی امتحان کردند که البته در این بین، یکی از موقعیت‌های چادرملو با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

چادرملو نزدیک بود در دقیقه ۶۳ روی یک ضربه چیپ به گل برسد که کمال‌الدین نیک‌خوی، مدافع خیبر خرم‌آباد اشتباه خود را جبران کرد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و اجازه نداد شاگردان اخباری به گل اول برسند.

شاگردان کمالوند که تا زمان این حمله چادرملو هیچ فرصت خطرناکی نداشتند و نمایش متفاوتی از نیمه اول ارائه کرده بودند، در دقیقه ۶۵ بهترین شانس برای زدن گل اول را هدر دادند و روی شوت ریباند شده میلاد کمندانی و ضربه سینا حاتمی در مقابل دروازه خالی چادرملو که به تیرک افقی اصابت کرد و دفع شد، نتوانستند به گل برسند.

لحظاتی پس از این موقعیت هم خیبر خرم‌آباد دو حمله جدی و پیاپی ترتیب داد که نمایش خوب خط دفاعی و گلر چادرملو اجازه نداد شاگردان کمالوند به گل دست پیدا کنند.

در دقیقه ۶۸ بازی بخاطر حضور تماشاگران، در مسابقه‌ای که حضور هواداران ممنوع بود، حدود ۱۰ دقیقه متوقف شد ولی مجددا به جریان افتاد که پس از آن، بازی از تب و تاب افتاد و تعویض‌های سرمربی دو تیم نیز به جز دو موقعیت نصف و نیمه، ثمری نداشت و راهی به دروازه پیدا نکرد و یک صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۸۵ برای خیبر نیز پنالتی تشخیص داده نشد. تا این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و فراز کمالوند نتواند به نخستین برد خانگی خود در این فصل برسد.

تیم خیبر خرم‌آباد با تساوی بدون گل در این دیدار خانگی در امتیاز ۱۲ با تیم‌های سایپا، خوشه طلایی ساوه و پارس جنوبی جم برابر شد و چادرملو اردکان نیز با ۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم ماند.

ویدئو: 261955

دیدگاه‌ها