کد خبر : 1847823 | 20 مهر 1401 ساعت 17:08 | 17.6K بازدید | 7 دیدگاه

رختکن دودسته یوونتوس، ستاره‌های بزرگ علیه آلگری!

رختکن یوونتوس به وضوح به دو دسته تقسیم شده و مکس آلگری مخالفان زیادی در باشگاه دارد.

رختکن دودسته یوونتوس، ستاره‌های بزرگ علیه آلگری!

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج ضعیف یوونتوس در لیگ قهرمانان نیز ادامه یافت و این تیم بدترین شروع سال های اخیرش را تجربه کرده است. برخی اخبار حاکی از اخراج مکس آلگری بوده و اگرچه آندره‌آ آنیلی باز هم از او حمایت کرده، اما ممکن است شرایط وخیم رختکن، نظر مالک باشگاه را نیز عوض کند. تعدادی از بازیکنان همچنان به آلگری وفادار هستند و بی سر و صدا به کار خود ادامه می دهند. بازیکنانی مانند وویچک شزنی، خوان کوادرادو، دانیلو، ماتیا پرین و ماتیا دی شیلیو همگی روابط خوبی با سرمربی دارند و تصادفی نیست که دو نفر از آنها اخیر قرارداد خود را تمدید کرده اند.

1752476

اما برخی دیگر از بازیکنان از رفتار مکس آلگری و سبک مربیگری او راضی نیستند. فابیو میرتی و فدریکو کیه زا با رفتار و تاکتیک آلگری کنار نمی آیند و فیلیپ کوستیچ، وینیستون مک‌کنی، گلیسون برمر و مانوئل لوکاتلی هنوز با افکار سرمربی یوونتوس خود را تطبیق نداده اند. 

آنخل دی ماریا رابطه عجیبی با آلگری دارد و برخی معتقدند این وینگر آرژانتینی تنها تلاش می‌کند مانند لئاندرو پاردس، بازیکن قرضی از پاری سن ژرمن، برای حضور در جام جهانی در قطر آماده بماند و به طور کامل به یوونتوس متعهد نیست. دوشان ولاهوویچ نیز در زمین به خوبی توسط هم تیمی های خود تغذیه نمی شود و به همین دلیل فرصت چندانی برای گلزنی ندارد که این تاکتیک از سوی مکس آلگری اتخاذ شده است. پل پوگبا نیز چندان روی تیم جدیدش متمرکز نیست و در کل به نظر می رسد ستاره های تاثیرگذار و مهم یوونتوس مشکلی با اخراج سرمربی ایتالیایی باشگاه ندارند.

دیدگاه‌ها