کد خبر : 1847860 | 20 مهر 1401 ساعت 19:29 | 55.9K بازدید | 5 دیدگاه

بدشانس مثل امیرمحمد یزدانی!

امیرمحمد یزدانی بعد از اینکه نتوانست در مسابقات جهانی بلگراد روی تشک برود، ممکن است یک مسابقه جهانی دیگر را هم از دست بدهد.

بدشانس مثل امیرمحمد یزدانی!

به گزارش "ورزش سه"، دارنده مدال نقره جهان در سال 2021 که تصمیم گرفته بود برای مسابقات جهانی 2022 به یک وزن بالاتر برود، مجبور شد از همان مرحله اول انتخابی به خاطر تغییر وزن روی تشک برود و با رقبا مبارزه کند. 
امیرمحمد یزدانی با شکست تمامی رقبا در مراحل مختلف انتخابی تیم ملی، خودش را به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2022 بلگراد رساند و امیدوار بود در اولین تجربه حضور در وزن 70 کیلوگرم بتواند مدالی که سال گذشته در حسرتش بود را این بار به دست بیاورد. 
یزدانی اما در بلگراد با قرعه نحس مواجه شد و بعد از اینکه نتوانست با حریف خود در دور اول مواجه شود، در وزن کشی به خاطر 300 گرم اضافه وزن حذف شد. او در ادامه از روی سکوها، حامی تیم ملی بود و با وجود سختی های فراوان حتی یک ثانیه هم در مسابقات جهانی کشتی نگرفت. 
اما در بازگشت از بلگراد، یزدانی با پیشنهاد کادرفنی و برای اینکه شرایط خاصی داشت، تصمیم گرفت در مسابقات جهانی زیر 23 سال اسپانیا روی تشک برود. امیرمحمد یزدانی در هفته های اخیر زیر نظر پژمان درستکار در تمرینات تیم امید شرکت کرد و در ترکیب قرار گرفت، اما این بار هم سدی به نام ویزا باعث شده تا یزدانی در آستانه از دست دادن یک مسابقه دیگر قرار بگیرد.
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران به خاطر صادر نشدن ویزا و مشکلات سفارت اسپانیا در ایران ممکن است نتوانند در روزهای آینده خودشان را به رقابت های جهانی برسانند.

دیدگاه‌ها