کد خبر : 1847890 | 20 مهر 1401 ساعت 23:43 | 11K بازدید | 6 دیدگاه

زوج طلایی تاتنهام؛ شب درخشان سون- هری (عکس)

هری کین و سون هیونگ مین، زوج خط حمله تاتنهام امشب برابر فرانکفورت عملکرد فوق العاده ای داشتند.

زوج طلایی تاتنهام؛ شب درخشان سون- هری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپرز امشب در لیگ قهرمانان در خانه خود پذیرای فرانکفورت بوده و در نیمه اول با برتری 1-3 راهی رختکن شده است. مطابق انتظار، زوج درخشان خط حمله تاتنهام امشب نیز نمایش درخشانی داشتند. در دقیقه 20 این دیدار بود که هری کین فرصت خوبی برای سون هیونگ مین مهیا کرد و این ستاره کره ای توانست دروازه تیم آلمانی را باز کند. در ادامه خود هری کین در دقیقه 28 و سون هیونگ مین در اواخر نیمه اول باز هم موفق به گلزنی شدند و در نهایت خیال اسپرز کمی بابت کسب این پیروزی راحت شد.

اما گل اول تاتنهام در این دیدار باعث شد رکورد زوج خط حمله تاتنهام درخشان تر از قبل شود. هری کین و سون هیونگ مین تا امروز به یکدیگر برای به ثمر رسیدن 50 گل برای اسپرز در تمام رقابت ها کمک کرده و رکوردی فوق العاده را به ثبت رسانده اند.

از این تعداد 43 گل در لیگ برتر، دو تا در لیگ قهرمانان، دو گل در جام حذفی و یکی در لیگ اروپا، لیگ کنفرانس و مقدماتی لیگ اروپا به ثمر رسیده است. سون هیونگ مین در اوایل فصل دچار افت شده و حتی نیمکت نشینی را نیز تجربه کرد، اما به نظر می رسد این ستاره موثر و کره ای دوباره به روزهای اوج بازگشته است.
17526321752634

دیدگاه‌ها