کد خبر : 1847896 | 21 مهر 1401 ساعت 00:05 | 30.3K بازدید | 8 دیدگاه

سیمون مینیوله قصد گل خوردن در UCL را ندارد

گلر سابق لیورپول پشت یک صعود تاریخی

کلوب بروژ در حالی امشب جشن صعود زودهنگام به دور حذفی چمپیونزلیگ را گرفت که طی چهار بازی هیچ گلی دریافت نکرده است.

گلر سابق لیورپول پشت یک صعود تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ارکان اصلی صعود تاریخی کلوب بروژ به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، کسی نیست سیمون مینیوله، دروازه بان باتجربه ای که سابقه سال ها بازی در لیورپول را دارد. او که چند سالی است که به کلوب بروژ پیوسته، در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا هیچ گلی دریافت نکرده است.
 
بلژیکی ها با اتکا به درخشش چشمگیر دروازه بان 34 ساله خود که سال ها برای تیم ملی بلژیک هم بازی کرده، طی سه بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هیچ گلی دریافت نکردند. تیم های مقابل آنها (پورتو، اتلتیکومادرید و لورکوزن) تیم های دست و پا بسته ای نیستند و چنین عملکردی بسیار قابل توجه است. آنها امشب در شروع دور برگشت مسابقات، اتلتیکو را 0-0 در اسپانیا متوقف کردند تا برای چهارمین بازی متوالی، کلین شیت کنند.

1752657
 
مینیوله دو بار تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول را دارد که یک مورد آن در فصل 19-2018 به قهرمانی منجر شد. این دروازه بان باتجربه که 35 بازی ملی هم برای تیم ملی بلژیک انجام داده، نقش پررنگی در دومین صعود یک تیم بلژیکی (بعد از خنت) به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا داشت. 
 
او در پایان بازی امشب با اتلتیکو که به جشن صعود کلوب بروژ در فاصله دو بازی مانده به پایان مسابقات انجامید گفت: این یک شب مهم برای تیم ماست ولی هنوز کار کلوب بروژ در اروپا به پایان نرسیده و ما می خواهیم به راه خود ادامه دهیم.
17526581752659

دیدگاه‌ها