کد خبر : 1847903 | 21 مهر 1401 ساعت 00:50 | 56K بازدید | 35 دیدگاه

ورود به زمین و زدن 3 گل در عرض 12 دقیقه!

سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ UCL به نام صلاح

ستاره مصری لیورپول در عرض شش دقیقه هت‌تریک کرد.

سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ UCL به نام صلاح

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که لیورپول میزبان خود رنجرز را در اسکاتلند با نتیجه هفت بر یک تحقیر کرد، محمد صلاح حضوری مفید در زمین داشت. او در دقیقه 68 وارد زمین شد و تا دقیقه 81 هت‌تریک کرد تا سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ UCL را به نام خود ثبت کند.
 
بعد از شکست مقابل آرسنال و بدتر شدن اوضاع تیم در لیگ جزیره، فقط یک پیروزی پر گل در چمپیونزلیگ می توانست همه چیز را تغییر دهد و این اتفاق امشب رخ داد. کلوب در بازی امشب مقابل رنجرز به برخی از ستاره های تیمش از جمله صلاح استراحت داده بود. او در دقایق پایانی اما ستاره مصری را وارد زمین کرد تا شاهد رقم خوردن اتفاقی جالب باشیم؛ هت‌تریک در عرض شش دقیقه...

1752704
 
محمد صلاح درست در دقیقه 68 به جای نونز که دو دقیقه پیش، گل سوم را زده بود وارد زمین شد. او تنها 8 دقیقه بعد از ورودش به زمین روی پاس دیه‌گو ژوتا گل چهارم لیورپول را زد. 4 دقیقه بعد از این گل، صلاح گل پنجم تیمش را هم زد و یک دقیقه بعد هت‌تریک خود را با زدن گل ششم لیورپول تکمیل کرد. جالب اینجاست که هر سه پاس گل بازی امشب را ژوتا به صلاح داد.
 
خیلی بعد از ناکامی صلاح با تیم ملی مصر در رسیدن به جام جهانی و کسب عنوان قهرمانی جام ملت های افریقا، دوران این ستاره را پایان یافته دانسته و عملکرد نه چندان پرفروغ این بازیکن در فصل باشگاهی جاری سندی دیگر بر ادعای خود می دانند. صلاح اما با این هت‌تریک که سریع ترین هت‌تریک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود، نشان داد که هنوز می تواند شگفت انگیز باشد.

1752703
1752701
1752702

دیدگاه‌ها