کد خبر : 1847909 | 21 مهر 1401 ساعت 01:23 | 19.7K بازدید | 24 دیدگاه

کلوپ: همه می‌دانیم صلاح چقدر فوق‌العاده است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی شد تیمش در خانه رنجرز عملکرد خوبی ارائه داده است.

کلوپ: همه می‌دانیم صلاح چقدر فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و هنوز به تیم قدرتمند فصل قبل تبدیل نشده، امشب دست به کاری بزرگ زده و در خانه گلاسکو رنجرز با نتیجه 1-7 به برتری دست یافت. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در پایان این دیدار به تمجید از محمد صلاح پرداخت که امشب طی شش دقیقه موفق به ثبت هت تریک شد.

یورگن کلوپ گفت: "اگر بخواهم صادقانه بگویم عملکرد لیورپول در نیمه اول این دیدار را دوست داشتم. بعد از گلی که دریافت کردیم واکنش تیم خیلی خوب بود و ما فوتبال فوق العاده ای را در 45 دقیقه نخست نشان دادیم. ما نمی‌خواستیم گل اول را برابر رنجرز دریافت کنیم، اما باید این اتفاق را می‌پذیرفتیم. امشب عملکرد واقعا خوبی در این شرایط سخت از خود ارائه دادیم.

1752110

ما می دانیم که بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان همیشه ممکن است دشوار باشد. اما فوتبال همیشگی خود را ارائه داده و از پتانسیل تیم استفاده کردیم و به همین دلیل امشب خیلی خوب بودیم. بابی فیرمینو امشب یک نمایش استثنایی از خود ارائه داد و هاروی الیو نیز خیلی خوب بود. همه در شرایط خیلی خوبی بودند و دیدار امشب می توانست خیلی سخت تر باشد، اما من واقعا بابت این عملکرد خوشحالم.

هت تریک محمد صلاح؟ او بازیکن فوق العاده ای است و همه ما این را می دانیم. محمد صلاح امشب دوباره توانایی های خود را نشان داده و موفق به ثبت سریع ترین هت تریک تاریخ لیگ قهرمانان شد که این فوق العاده است.

دیدار دشوار هفته بعد در لیگ برتر برابر منچسترسیتی؟ ما می دانیم که در این دیدار باید چه کار کنیم. بهتر است قبل از سفر به خانه کمی اعتماد به نفس پیدا کنیم تا بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها