کد خبر : 1847921 | 21 مهر 1401 ساعت 10:21 | 40.1K بازدید | 20 دیدگاه

درخشش برابر بارسلونا: چه شبی طلسم شکست (عکس)

لائوتارو مارتینز به هشت بازی ناکامی در گلزنی پایان داده و اولین گل خود در لیگ قهرمانان این فصل را برابر بارسلونا جشن گرفت.

درخشش برابر بارسلونا: چه شبی طلسم شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هواداران اینتر با بازگشت روملو لوکاکو به نوکمپ انتظار تشکیل دوباره آن زوج رویایی دو فصل پیش را داشتند، اما مهاجم بلژیکی نراتزوری خیلی زود دچار مصدومیت شدیدی شد و در ادامه نیز لائوتارو مارتینز در تکرار روزهای درخشان گذشته ناکام ماند. اما شب گذشته و در دیدار حساس و سرنوشت‌ساز اینتر برابر بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ بود که طلسم ناکامی لائوتارو شکست و او در اواسط نیمه دوم به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

روی پاس بلند هاکان چالهان اوغلو، لائوتارو مارتینز به خوبی توپ را استپ کرده و پس از عبور از سد اریک گارسیا و ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه، گل دوم اینتر را به ثمر رساند. همچنین لائوتارو مارتینز در اواخر بازی و با یک پاس فوق‌العاده روبین گوسنس را در موقعیتی تک به تک قرار داد و مدافع آلمانی نراتزوری موفق به زدن گل سوم تیمش شد.

این مهاجم آرژانتینی و 24 ساله از تاریخ 30 آگوست و دیدار در سری آ مقابل کرمونز موفق به گلزنی نشده بود و در هشت بازی متوالی در این امر ناکام مانده بود. لائوتارو مارتیتز در به ثمر رساندن اولین گل فصل خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام بود و در بهترین زمان ممکن این طلسم شکسته شد.

1752753
1752754
1752756

دیدگاه‌ها