کد خبر : 1847932 | 21 مهر 1401 ساعت 10:58 | 15.3K بازدید | 16 دیدگاه

جرقه بعدی- رویارویی با سیتی:

آغاز فصل برای لیورپول: تیم کلوپ از خواب بیدار شد!

برتری پرگل و روحیه‌بخش برابر گلاسکو رنجرز می‌تواند نقطه عطفی برای لیورپول در این فصل باشد.

آغاز فصل برای لیورپول: تیم کلوپ از خواب بیدار شد!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جاری نه در لیگ قهرمانان و نه لیگ برتر برای تیم یورگن کلوپ چندان خوب آغاز نشد و کمتر کسی امیدوار بود این تیم قادر به روزهای درخشان سال گذشته باشد. جدایی سادیو مانه و خرید داروین نونیز تا اینجای فصل که چندان تصمیم خوبی از سوی باشگاه نبوده و مهاجم اروگوئه ای و گران‌قیمت لیورپول هنوز نتوانسته خودش را با شرایط تیم جدیدش وفق دهد.

آنها در لیگ برتر همین حالا نیز 14 امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله داشته و عملا شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند. البته شکست سنگین هفته ابتدایی برابر ناپولی در لیگ قهرمانان با برتری های چند هفته اخیر جبران شده و حالا به نظر می رسد مرسی سایدی ها در آستانه صعود به دور بعد قرار دارند.

1752715

اما دیشب لیورپول در اسکاتلند برابر گلاسکورنجرز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و موفق شد با هفت گل این تیم را شکست دهد. نکته مهم این دیدار هت تریک محمد صلاح در تنها شش دقیقه و بازگشت این ستاره مصری به مسیر درخشش و گلزنی بود. این نتیجه می‌تواند جریان فصل را برای لیورپول تغییر داده و این تیم را به ادامه فصل امیدوار سازد.

اما مهم ترین و البته دشوارترین ماموریت لیورپول برای ادامه این روند، دیدار هفته بعد در ورزشگاه آنفلید برابر منچسترسیتی است. اگرچه این دو تیم در طول سال های گذشته رقبای مستقیم یکدیگر بوده اند و البته در فصل جاری به وضوح شرایط تیم پپ گواردیولا بیشتر است. کسب پیروزی در این دیدار همان "جرقه‌ای" است که دتمار هامان صحبتش را کرد و یورگن کلوپ نیز به شدت برآشفته شد. اما چه کسی است که قبول نداشته باشد برتری مقابل منچسترسیتی، می تواند لیورپول را دوباره به شرایط عادی برگرداند.

دیدگاه‌ها