کد خبر : 1847948 | 21 مهر 1401 ساعت 12:07 | 26.6K بازدید | 2 دیدگاه

درس خواهیم گرفت؛

ژابی آلونسو: حق‌مان برابر پورتو این باخت سنگین نبود

ژابی آلونسو، سرمربی جوان لورکوزن، مدعی شد شکست سنگین برابر پورتو برای تیمش درس های زیادی داشته است.

ژابی آلونسو: حق‌مان برابر پورتو این باخت سنگین نبود

به گزارش "ورزش سه"، هواداران لورکوزن پس از اولین پیروزی ژابی آلونسو با نتیجه 4-0 مقابل شالکه در بوندسلیگا تصور کردند روزهای تلخ ابتدای فصل جاری فراموش شده، اما شب گذشت این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی برابر پورتو نداشته و این بار با نتیجه 0-3 مغلوب شد. ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی لورکوزن تاکید کرد تیمش از تمامی جنبه ها نیاز به پیشرفت دارد و مهم این است که آنها چگونه به این باخت واکنش نشان دهند.

ژابی آلونسو گفت: "شکست خیلی دردناکی را برابر پورتو متحمل شدیم، واضح است که در این دیدار اشتباهاتی هم داشتیم، اما جریان بازی به شکلی نبود که 3-0 مغلوب شویم. نتیجه این دیدار برای ما درسی بود که نشان داد وقتی در جریان بازی مرتکب اشتباه شوی، به شدت مجازات خواهی شد. به نظر من می توانستیم روی گل اولی که خوردیم بهتر دفاع کنیم و این مسائل باید در بازی های بعدی برای ما اصلاح شود.

1752776

اما در بخش هجومی نیز همچنان فضا برای پیشرفت برای لورکوزن وجود دارد. من فکر می کنم در جریان مسابقه گاهی اوقات شرایط و سبک بازی ما ضعیف و ناگوار بود و در برخی دقایق نیز به اندازه کافی خودمان را با شرایط سازگار نکردیم. همچنین به نظر من داور خیلی راحت برای پورتو در این دیدار پنالتی گرفت.

حالا من خواستار واکنش تیم خود در هفته بعد در بوندسلیگا و دیدار برابر فرانکفورت هستم. در فوتبال شکست وجود دارد و این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد، اما نکته مهم این است که شما چگونه به این نتایج واکنش نشان داده و به دنبال ترمیم شرایط می روید."

دیدگاه‌ها