کد خبر : 1847975 | 21 مهر 1401 ساعت 14:58 | 95.8K بازدید | 48 دیدگاه

او باید مسئولیت ناکامی را قبول کند

مقصر ما هستیم که فکر کردیم ژاوی مربی بزرگی است

داوید سانچز، مجری و کارشناس رادیو مارکا، معتقد است ژاوی مقصر اصلی ناکامی شب گذشته برابر اینتر است.

مقصر ما هستیم که فکر کردیم ژاوی مربی بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیداری که باید برنده می شد، در نهایت با تساوی 3-3 متوقف شد. 92 هزار نفر در ورزشگاه نوکمپ جمع شده بودند تا شاهد پیروزی تیم محبوب‌شان برابر اینتر باشند اما بارسا در نهایت به زحمت یک امتیاز کسب کرد. اینتر این شانس را داشت تا بارسلونا را در نوکمپ هم شکست دهد. بازی رفت دو تیم در سن سیرو با برتری 1-0 اینتر تمام شده بود. به این ترتیب شانس صعود بارسا به دور بعد لیگ قهرمانان به میزان زیادی کاهش پیدا کرد چرا که اگر اینتر هفته بعد ویکتوریا پلژن را شکست دهد، بارسا مثل سال قبل به لیگ اروپا سقوط می کند.

1752800

داوید سانچز، کارشناس رادیو مارکا، به شدت از این تساوی ناراحت بود. او می گوید ژاوی مقصر اصلی این ناکامی است و باید مسئولیت آن را قبول کند:«ژاوی به خاطر برنامه‌ریزی اشتباهش برای این بازی مقصر شماره یک ناکامی است. او تعویض های درستی هم نداشت و نتوانست روند تیم را تغییر بدهد. تمام تعویض هایش قابل حدس بود. در بازی برابر سلتا نیز نمایش تیم در دو نیمه متفاوت بود. نیمه اول عالی ولی نیمه دوم غیر قابل درک. شاید ما مقصریم که تصور می کردیم ژاوی مربی بزرگی است و از او چیزی فراتر از توانایی هایش می خواستیم. او باید مسئولیت این ناکامی را بپذیرد.»

1750800

سانچز ادامه داد:«مقصر دوم بازیکنان تیم هستند. جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس دیگر توان بازی در سطح اول فوتبال اروپا و تیمی مثل بارسلونا را ندارند. دیگر بازیکنان نیز شجاعت لازم را نداشتند و برخی از آنها لایق پوشیدن پیراهن بارسا نیستند. من اریک گارسیا را برخلاف خیلی‌ها مقصر گل دوم نمی دانم. اشتباه عجیب بوسکتس بود که اجازه داد لائوتارو صاحب بخت گلزنی شود. از خوان لاپورتا که همیشه گفته است ناکامی ها بدون عواقب نمی مانند، انتظار واکنشی سریع دارم.»

دیدگاه‌ها