کد خبر : 1847987 | 21 مهر 1401 ساعت 16:08 | 26.6K بازدید | 26 دیدگاه

مدیران بارسا نگرانند

شروع تردیدها: لالیگا آخرین فرصت ژاوی در بارسلونا

در بارسلونا همچنان به ژاوی و پروژه‌اش اعتماد دارند ولی حالا نگرانی و تردید نسبت به او بیشتر از قبل شده است.

شروع تردیدها: لالیگا آخرین فرصت ژاوی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از اتمام بازی بارسلونا و اینتر در نوکمپ، نگرانی در چشمان خوان لاپورتا و معاونانش که در جایگاه ویژه حاضر بودند، موج می زد. تساوی 3-3 تقریبا بارسا را از لیگ قهرمانان دور کرد و در صورت پیروزی اینتر در بازی بعدی‌اش، بارسا همچون سال گذشته باید در لیگ اروپا به میدان برود. هیچکس در مدیریت بارسلونا پس از خریدهای تابستانی خوبی که داشتند، تصور نمی کرد که تیم با هدایت ژاوی در دور گروهی حذف شود. 

1752725

بارسلونا از چهار اهرم مالی برای خریدهای تابستانی استفاده کرد و بخشی از دارایی های خود را برای رسیدن به موفقیت در کوتاه مدت فروخت، حذف از لیگ قهرمانان یک ناکامی بسیار بزرگ و غیر قابل پیش بینی بود. بارسا یک بار دیگر در لیگ قهرمانان کمبود اعتماد به نفس خود را نشان داد و این ناکامی عواقب اقتصادی و ورزشی زیادی خواهد داشت. در بارسا به پروژه ای که ژاوی شروع کرده اعتماد دارند اما حالا تردیدها بیشتر شده اند. 

1752810

امروز موندودپورتیوو نوشت که علی‌رغم تساوی برابر اینتر و حذف احتمالی از لیگ قهرمانان، لاپورتا همچنان به ژاوی اعتماد دارد. صدرنشینی بارسا در لالیگا و در پیش بودن ال‌کلاسیکو که یکشنبه هفته بعد برگزار می شود، باعث شده تا مدیریت هیچ اقدامی علیه ژاوی و تیم انجام ندهد. لاپورتا دیشب با ژاوی صحبت و بار دیگر از او و پروژه‌اش حمایت کرد. حالا لالیگا مهمترین هدف فصل بارسلوناست و اگر اینجا هم بارسا ناکام بماند، پروژه ژاوی پس از یک سال و نیم شکست خواهد کرد. در بارسلونا نگرانی ها بیشتر شده اما همچنان به ژاوی اعتماد دارند. یک نمایش خوب از بارسا در ال‌کلاسیکو اعتمادها را بیشتر نیز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها