کد خبر : 1847989 | 21 مهر 1401 ساعت 16:36 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

دور از شرط‌بندی و ناپاکی جنگیدیم

اشکش: با قدرت روی استعفای خود هستم

سرمربی استقلال ملاثانی می گوید تا مشکلات حل نشود قصد بازگشت و در دست گرفتن هدایت مجدد این تیم را ندارد.

اشکش: با قدرت روی استعفای خود هستم

به گزارش “ورزش سه”، بعد از تساوی استقلال ملاثانی در برابر خوشه طلایی ابراهیم اشکش، سرمربی آبی پوشان ملاثانی به علت مشکلات متعدد مالی از سمت خود استعفا کرد. اگرچه مالک باشگاه مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده است.

وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با تشکر از مالک‌ و عوامل باشگاه و مردم شریف ملاثانی، کماکان روی تصمیم خود و اعلام استعفا هستم و تا زمانی که مشکلات مالی این تیم حل نشود و پرداختی کادرفنی و بازیکنان نجیبم داده نشود، من حاضر به ادامه کار نیستم. چون نمی توانم با بازیکنان و کادرفنی که ۲۸ هفته بدون پول و با صداقت و توان بالای فنی، رکورد نباختن را رقم زده اند و وارد هیچ بازی کثیف و ناپاکی نشدند و به دور از شرط بندی و خود فروشی برای ملاثانی و استان خوزستان و خوشحالی مردم جنگیدند، روبرو شوم.

او در پاسخ به این سوال که مسئولین استان با او تماس گرفته اند یا خیر توضیح داد: دریغ از حتی یک تماس. اگر این تیم رسالت خود را انجام می دهد و نماد بومی گرایی در استان خوزستان است، پس مسئولین موظف به حل کردن مشکلات این تیم هستند و اگر مهم نیست من نه به دنبال قرارداد و نه در پی منافع خود هستم. با استعفایم، دست همه را باز می گذارم که هر تصمیمی دوست دارند بگیرند. شاید با نبودن من مشکلات این تیم برطرف شود.

دیدگاه‌ها