کد خبر : 1848004 | 21 مهر 1401 ساعت 18:00 | 10.7K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش توتواسپورت

نارضایتی مالکان یووه: آلگری 6 هفته مهلت دارد

طبق ادعای نشریه توتواسپورت، مکس آلگری تنها 6 هفته مهلت دارد تا به شرایط تیم سر و سامان بدهد و در غیر این صورت برکناری اش قطعی است.

نارضایتی مالکان یووه: آلگری 6 هفته مهلت دارد

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشریه توتواسپورت، چاپ تورین، نوشت که باشگاه یوونتوس ممکن است تا کمتر از دو ماه دیگر اعضای کادر فنی‌اش را کاملاً تغییر دهد. اوضاع بیانکونری با توجه به نتایجی که در این فصل گرفته (سه پیروزی، چهار تساوی و دو شکست در 9 بازی داخلی و یک پیروزی و سه شکست در چهار بازی اروپایی) بحرانی است. 

1751541

این تیم به احتمال بسیار زیاد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز خواهد ماند و این در حالی است که اکنون هم در رده هشتم جدول سری آ و چهار رده دورتر از آخرین سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده قرار دارد. با این وجود آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه، در تازه‌‌ترین مصاحبه‌اش تأکید کرد که به هیچ عنوان در میانه فصل آلگری را برکنار نخواهد کرد.

1752820

اکنون اما نشریه توتواسپورت نوشته است که مالکان باشگاه یعنی هُلدینگ "اِکسور" ممکن است به وعده‌ای که آنیلی به سرمربی داده پایبند نمانند. طبق گزارش روزنامه تورینی، اگر در نتایج و وضعیت یوونتوس طی هشت بازی بعدی‌اش تا قبل از آغاز جام جهانی تغییر ایجاد نشود، آلگری ممکن است برکنار شود. علاوه بر آلگری، عملکرد مدیران باشگاه نیز تا پایان فصل زیر ذره‌بین قرار خواهد گرفت و این احتمال وجود دارد که همه آنها در ماه می برکنار شوند و این شامل آنیلی به عنوان رئیس، پاول ندود به عنوان نایب رئیس و مائوریتزیو آریوابِنه به عنوان مدیراجرایی می‌شود.

دیدگاه‌ها