کد خبر : 1848022 | 21 مهر 1401 ساعت 19:59 | 19.5K بازدید | 7 دیدگاه

گری نویل:

گلیزرها بلای جان یونایتد هستند - چرا نمی‌روید؟

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید از خانواده گلیزر عصبانی است و اینکه آنها قصدی برای فروش باشگاه ندارند بیش از پیش عصبانی‌اش می‌کند.

گلیزرها بلای جان یونایتد هستند - چرا نمی‌روید؟

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل به صراحت از خشم خود نسبت به خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، صحبت کرده و می‌گوید هیچ امیدی به فروش باشگاه از سوی آنها ندارد و به همین دلیل بیش از هر زمان دیگری عصبانی است.

نویل مثل خیلی دیگر از هواداران یونایتد به نحوه مدیریت باشگاه توسط گلیزرها انتقاد دارد و می‌گوید آرزویش این است که آنها ظرف چند ماه یا در نهایت یکی دو سال آینده یونایتد را فروخته و باشگاه محبوبش را رها کنند. گری نویل می‌گوید وقتی فهمیده گلیزرها به سِر جیم رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی، گفته‌اند قصدی برای فروش باشگاه ندارند از شدت خشم به مرز انفجار رسیده است.

1752836

ستاره سابق یونایتد در این باره گفت:" هواداران از اینکه رتکلیف بعد از برخوردی که گلیزرها با او کردند همچنان درباره آنها با احترام صحبت می‌کند هواداران را ناراحت کرده ولی آنها باید بدانند کسی که احترام طرف معامله‌اش را حفظ می‌کند یعنی امید دارد در آینده دوباره با آنها پشت میز مذاکره بنشیند.

رتکلیف به من گفت که مالکان فعلی قصد فروش ندارند ولی حس می‌کنم اگر در آینده تغییراتی رخ بدهد نظرشان تغییر کند. من واقعا نمی‌دانم گلیزرها چطور می‌خواهند این شرایط را ادامه بدهند و از کجا به دنبال جذب سرمایه هستند. آنها پول لازم برای رتق و فتق مشکلات یونایتد را ندارند و از فروش همه باشگاه یا بخشی از سهام باشگاه هم ممانعت می‌کنند. من واقعا عصبانی هستم و وقتی شنیدم به رتکلیف جواب منفی داده‌اند بیش از هر زمان دیگری عصبانی شدم. همه باشگاه‌های اروپایی در حال بازسازی استادیوم‌هایشان هستند ولی ما درجا زده‌ایم. امیدوارم اتفاقی بیفتد که دیگر گلیزرها را اینجا نبینیم".

دیدگاه‌ها