کد خبر : 1848033 | 21 مهر 1401 ساعت 20:50 | 23.1K بازدید | 10 دیدگاه

مسعود شجاعی یک جنتلمن است

مطهری: گل گهر الکی صدرنشین نبود

سرمربی نساجی از کارلوس کی روش درخواست کرد بازیکنان تیمش را ببیند.

مطهری: گل گهر الکی صدرنشین نبود

به گزارش “ورزش سه”، حمید مطهری، سرمربی نساجی بعد از برد یک بر صفر مقابل گل گهر در کنفرانس خبری گفت: من روز گذشته هم در مورد گل گهر صحبت کردم. درست است ما بازی را بردیم ولی گل کهر واقعا تیم قابل احترامی است و فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. هم از عمق و هم از کناره ها. هرچه از وضعیت بازی گذشت و رو به آخر رفتیم دیدیم که گل گهر با تعویض هایش و بازیکنان بلندی که وارد زمین کرد؛ سعی داشت به کانال های کناری برود و‌از ضربات سر کی روش، شاکری و‌ بقیه بازیکنانش استفاده کند. شکل بازی را تغییر دادیم و پنج دفاعه و تیم حریف را کنترل کردیم. روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و‌ همان طور هم طبق تمریناتی که داشتیم به گل رسیدیم. در جلسه امروز به بچه ها گفته بودم من ۱۱ گلادیاتور می خواهم، چون امروز باید مقابل تیم خوب گل گهر می جنگیدند و ۹ نفر هم روی نیمکت بودند که آن ها هم باید گلادیاتور باشند و‌ برای ورود به زمین لحظه شماری کنند؛ انگیزه بچه های ما خوب بود. دست تک‌ تک آن ها را می بوسم. فوق العاده انرژی گذاشتند، متعهدانه کار کردند، در شکل دفاعی فوق العاده بودند. خیلی خوب کامپک می شدند و شیفت های عرضی را فوق العاده انجام دادند و حاصلش یک‌ برد خوب بود.
او ادامه داد: به مردم خوب مازندران و‌ بچه های تیمم تبریک می گویم که فوق العاده بودند و خیلی زحمت کشیدند. باز اشاره می کنم تیم آقای قلعه نویی الکی صدرنشین نبوده. جزو‌ بهترین تیم ها هستند. به تیم ‌خوب گل گهر به خاطر فوتبال زیبایشان خسته نباشید می‌ گویم. 

1742267

سرمربی نساجی در مورد قضاوت داور در این دیدار عنوان کرد: همیشه سعی کردم حقیقت را بگویم. واقعا آقای سلطانی فوق العاده کار کرد و خیلی خوب سوت زد. بازی با استقلال را سه بر یک باختیم و از آقای همرنگ تعریف کردم. در خیلی از بازی ها واقعا از داوری ضربه خوردیم. اوایل قصد صحبت در مورد داوری نداشتم ولی دیگر مجبور شدم، سه بازی مداوم اشتباهات داوری وحشتناک بود. واقعا چون بردیم نمی گویم اما آقای سلطانی و کمک هایش امروز فوق العاده بودند. طبیعی است اشتباهاتی در وسط زمین اتفاق بیفتد. روی یکی‌ دو صحنه خطا اتفاق افتاد ولی داور اشتباه تاثیر گذار نداشت که بخواهد بازی را از ریتم بیندازد و داوری مشکلی نداشت چون اگر بود واقعا می گفتم. 
مطهری در مورد وقت اضافه ای که گرفته شد گفت: من فکر می کنم ۶ دقیقه نرمال بود اما آقایان داور می‌ توانند بهتر نظر بدهند. 
وی در مورد غیبت مسعود شجاعی در این دیدار توضیح داد: مسعود یکی از بزرگان تیم ما و یک پسر جنتلمن و کمک حال من و تیم ما است. شرایط بازی طوری پیش رفت که به مسعود بازی نرسید ولی در بازی های قبل او حضور داشت و خیلی هم از این بازیکن راضی هستم. واقعا بازیکن بزرگی است و‌ سابقه حضور در جام جهانی را دارد و‌ خیلی جنتلمن کارش را جلو می برد. 
مطهری یادآور شد: توقع دارم آقای کی‌روش نه برای یک برد، اما بچه های تیمم را ببیند. از علیرضا حقیقی در درون دروازه گرفته، مدافعان تا نوک حمله و بچه های جوانم فوق العاده کار کردند. به معنا واقعی کار تیمی برای من مهم است و تیم من این موضوع را معنی کرد. حق یکسری از بچه های من است دیده و به تیم ملی دعوت شوند.

دیدگاه‌ها