کد خبر : 1848037 | 21 مهر 1401 ساعت 21:09 | 29.8K بازدید | 8 دیدگاه

علیرضا حقیقی؛ سوپرمن نساجی

علیرضا حقیقی یک بار دیگر با دریافت های خوب خود سه امتیاز حساس و حیاتی برای نساجی به ارمغان آورد.

علیرضا حقیقی؛ سوپرمن نساجی

به گزارش "ورزش سه"، او امشب در استادیوم اختصاصی گل گهر، سوپرمن نساجی بود. به‌طوری‌که در صحنه های متعددی با واکنش های دیدنی خود مانع از گلزنی شاگردان امیرقلعه نویی شد. اوج کار او جایی بود که اجازه نداد ضربه آکروباتیک یونس شاکری تبدیل به گل شود. در صحنه ای دیگر رضا شکاری می رفت با شوت از راه دور دروازه علیرضا حقیقی را باز کند اما گویی قرار نبود امشب در سیرجان این دروازه بان، دروازه اش باز شود و در برابر این ضربه هم واکنش تماشایی داشت. از این دست از صحنه ها بارها و بارها در بازی گل گهر – نساجی رخ داد.

علیرضا حقیقی که پیش تر بعد از درخشش در نساجی راهی گل گهر شد بعد از جدایی از این تیم همواره در برابر گل گهر بهترین بازی خود را به نمایش می گذارد. او فصل گذشته در استادیوم امام رضا، پیروزی 3-1 نساجی در برابر گل گهر را جشن گرفت. نتیجه ای که موجب شد، نساجی تا فینال جام حذفی پیش رود و در نهایت قهرمان جام حذفی شود.

1752868

نساجی با این دروازه بان و البته مدافعان خوب و باتجربه ای که در اختیار دارد و قطع به یقین با افکار تهاجمی حمید مطهری و بازی رو به جلو، باز هم می تواند سه امتیاز حساس به کارنامه خود اضافه کند، به شرطی که در این پیروزی متوقف نشود؛ همان طور که هفته ها پیش بعد از شکست سنگین در برابر استقلال در این شکست غرق نشد و خیلی زود برگشت و 4 گل به تیم نفت مسجد سلیمان زد.

(عکس جواد نادری پور)

دیدگاه‌ها