کد خبر : 1848039 | 21 مهر 1401 ساعت 21:21 | 29.8K بازدید | 9 دیدگاه

بهترین نساجی لیگ برتر با حمید مطهری

نساجی در هفته نهم لیگ برتر در برابر گل گهر نمایش شجاعانه ای داشت و در نهایت با گل مهرداد عبدی روی پاس ایوب کلانتری، به سه امتیاز بازی دست پیدا کرد.

بهترین نساجی لیگ برتر با حمید مطهری

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که هفته گذشته دو امتیاز حساس را در دیدار خانگی با ذوب آهن از دست داد، این بار در سیرجان نشان از یک تیم برنده داشت و در نهایت به آن چیز که می خواست، دست یافت. البته بعد از گل مهرداد عبدی، گل گهر سراسر حمله شد و حتی محسن فروزان هم جلو کشید تا این تیم به گل تساوی دست یابد اما مدافعان تیم نساجی و علیرضا حقیقی یک تنه در برابر همه این حملات مقاومت کردند و در نهایت نساجی یک روز خاطره انگیز را در لیگ برتر جشن گرفت.

نساجی با کسب این سه امتیاز مهم 13 امتیازی شد و به جمع تیم های بالانشین جدول ملحق شد و در صورت ادامه این روند در هفته های پیش رو می تواند به بهترین نتیجه در سال های حضور در لیگ برتر دست یابد.

1752870

نساجی فصل گذشته در لیگ برتر دوازدهم شد. البته در جام حذفی قهرمانی اش را جشن گرفت. بهترین موقعیت نساجی در لیگ برتر در فصلی رقم خورد که ابتدا تیم با هدایت رضا مهاجری وارد بازی ها شد و 10 هفته پایانی با هدایت محمود فکری به مصاف حریفان رفت و در نهایت در لیگ برتر نهم شد. اما این فصل همان طور که اشاره شد نساجی با حفظ نفرات کلیدی فصل گذشته و اضافه کردن چند بازیکن جوان و تاثیر گذار نمایش های بهتری از خود در برابر حریفان ثبت می کند و این توانمندی را دارد بهترین موقعیتش در لیگ برتر را ارتقاء دهد.

نمایش تهاجمی شاگردان حمید مطهری اگر چه در برخی از بازی ها موجب ثبت شکست های تلخ در پرونده نساجی شد که می توان به شکست 3-1 این تیم در برابر استقلال اشاره کرد، اما تا به این جای کار 13 امتیاز به ارمغان آورده است و این نشان می دهد تیمی که تهاجمی فوتبال بازی می کند؛ شانس بیشتری برای موفقیت در بازی های لیگ برتر دارد.

دیدگاه‌ها