کد خبر : 1848040 | 21 مهر 1401 ساعت 21:22 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

وقت‌کشی در فوتبال روز دنیا منسوخ شده است؛

حسینی: از تساوی برابر فولاد خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی مقابل فولاد، به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.

حسینی: از تساوی برابر فولاد خوشحالم

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار پیکان - فولاد گفت: بازی دشواری بود. فولاد تیم باکیفیتی است و فوتبال قوی‌ای بازی می‌کند و بازی در این زمین برابر این تیم بسیار دشوار است. ما با این برنامه‌ آمدیم که اول تیم خوب فولاد را کنترل کنیم و در ادامه اگر امکانش باشد از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

او ادامه داد: نیمه اول را به خوبی کنترل کردیم و بازی پایاپای بود؛ البته فولاد بیشتر صاحب توپ بود که این روش ما بود اما تقریبا موقعیتی به حریف ندادیم. در نیمه دوم در یک غافلگیری گل خوردیم و خدا را شکر توانستیم با تغییرات تاکتیکی و نفری، یک گل خیلی خوب بزنیم و بازی را مساوی کنیم.

سرمربی پیکان با ابراز رضایت از نتیجه این مسابقه گفت: من از همینجا خوشحالی خودم را ابراز می‌کنم؛ برگرداندن بازی برای تیمی که اینجا از فولاد عقب می‌افتد کار بسیار سختی است. این تیم بسیار باکیفیت است، قوی پرس می‌کند و سیستم دفاعی قوی، بازیکنان باتجربه و مربی خیلی خوبی در اختیار دارد و جزو هشت تیم برتر آسیا هم هست. جا دارد از زحمات تک تک بچه‌ها تشکر کنم که در این زمین و بازی سخت، توانستند بازی را برگردانند.

ویدئو: 262039

حسینی در خصوص وقت‌کشی دروازه‌بان پیکان و تذکر بازیکنان این تیم به او عنوان کرد: هیچوقت در فوتبال روز دنیا نمی‌بینید که یک گلر بخوابد و وقت تلف کند. من اصلا موافق این قضیه نیستم و همیشه هم به دروازه‌بان‌هایمان این تذکر را داده‌ایم؛ بالاخره بازیکن احساساتی می‌شود و فکر می‌کند با این روش می‌تواند کمک کند. من اصلا موافق این قضیه نیستم و این کار در فوتبال روز دنیا منسوخ شده است.

حسینی در واکنش به اینکه یکی از اعضای کادرفنی او به صحنه‌های داوری اعتراض می‌کند و به نظر می‌رسد همه تیم‌ها یک فرد با این خصوصیات روی نیمکت خود می‌گذارند گفت: در تیم ما اصلا به این شکل نیست و اگر اتفاقی رخ می‌دهد، به این دلیل است که واقعا به مربی‌ها به خصوص در لیگ امسال فشار وارد می‌شود و این را می‌توانید از هر‌ نیمکتی سوال کنید. دستیار من هم بسیار مودب است و اگر حرفی زده، به خاطر تعصب است و من هم تذکر دادم؛ ما باید همیشه احترام حریف، داور و کادر مقابل را نگه داریم. دستیار من یک صحبتی کرد و من هم از او خواستم از سرمربی محترم فولاد هم عذرخواهی کند.

دیدگاه‌ها