کد خبر : 1848041 | 22 مهر 1401 ساعت 11:44 | 32.9K بازدید | 6 دیدگاه

پایان انتقادات با این نمایش دلپذیر

الویس، ستاره جدید سپاهان می‌شود؟

وینگر ریزنقش تیم فوتبال سپاهان مقابل نفت آبادان بهترین نمایش خود را در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی به معرض نمایش گذاشت.

الویس، ستاره جدید سپاهان می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار برابر شاگردان فیروز کریمی را با تغییراتی در ترکیب تیم نسبت به دو بازی گذشته و همینطور تغییراتی در آرایش بازیکنان در مستطیل سبز آغاز کرد.
حضور الویس کامسوبا و فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی به جای محمدرضا حسینی و محمد علی‌نژاد که در دو دیدار اخیر سپاهان مقابل هوادار و پرسپولیس نفرات ثابت تیم بودند، دو تغییر قابل توجه کادر فنی پرتغالی طلایی‌پوشان اصفهانی در آبادان بود و نکته دیگر عوض کردن جای احمدزاده و کامسوبا در پست وینگر چپ و راست بود. به این ترتیب احمدزاده برخلاف بازی‌های گذشته این فصل در پست وینگر چپ بازی کرد و الویس کامسوبا هم کار را در پست وینگر راست آغاز کرد که برای این بازیکن استرالیایی - بوروندی هم این تغییر منطقه برای اولین مرتبه رخ داد.

1752974
این تغییرات اما در زمین مسابقه خیلی زود با اتفاقات مثبت همراه شد و کامسوبا که در پست وینگر چپ به ندرت می‌توانست به دروازه حریفان نزدیک شود، خیلی زود در محوطه شش قدم اولین موقعیت جدی بازی را با شوتی سرکش از بالای دروازه به بیرون زد. در ادامه سرعت و تکنیک این بازیکن بارها سمت چپ خط دفاعی نفت آبادان را به هم ریخت و یکبار هم در دقایق پایانی نیمه اول روی پاس محمد قربانی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که البته ضربه پای راست او با واکنش گروسیان گلر نفت به جایی نرسید.
در نیمه دوم هم کامسوبا خطری همیشگی برای مدافعین نفت بود و نفوذهایش ادامه داشت. در ادامه و با تعویض‌هایی که مورایس انجام داد شاهد بازگشت کامسوبا به پست وینگر چپ بودیم؛ جایی که او با پاس خوبی که در زمین خودی برای یاسین سلمانی ارسال کرد، زمینه ساز گل دوم سپاهان شد که با بغل پای سلمانی دیگر بازیکن سپاهان یعنی عیلنژاد را در موقعیت تک به تک قرار داد.
دیدار برابر نفت آبادان با تغییراتی همراه بود که پیش ‌تر از مورایس ندیده بودیم و حالا با توجه به گلزنی علی‌نژاد دیگر وینگر تیم و ارسال پاس گل اول توسط احمدزاده، کار کادر فنی سپاهان برای انتخاب ترکیب اصلی و انتخاب دو وینگر از میان بازیکنان توانمندی که وجود دارند، سخت تر از گذشته شده است.

عکس: علیرضا هنرجویان - برنا

دیدگاه‌ها