کد خبر : 1848071 | 22 مهر 1401 ساعت 09:49 | 57.5K بازدید | 16 دیدگاه

تسویه‌حساب پوگبا با مورینیو در تبلیغ تلویزیونی مسی

پل پوگبا که به همراه لیونل مسی و رونالدینیو در یک تبلیغ شرکت پپسی شرکت کرده در این تبلیغ به ژوزه مورینیو طعنه‌ زده است تا رابطه بد این دو بار دیگر خبرساز شود.

تسویه‌حساب پوگبا با مورینیو در تبلیغ تلویزیونی مسی

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که این روزها بازیکن یوونتوس است سابقه بازی زیر نظر مورینیو را در منچستریونایتد دارد. رابطه پوگبا و مورینیو در آن روزها پرتنش بود و به نظر می‌رسد این دو نتوانسته‌اند دوران پرتنش گذشته را فراموش کنند.

1752932

دیروز برای اولین بار از یک تبلیغ تلویزیونی شرکت پپسی رونمایی شد که لیونل مسی به همراه رونالدینیو و پل پوگبا در آن حضور داشتند. علاقه‌مندان فوتبال بعد از تماشای این تبلیغ متوجه شدند که پوگبا به شکلی ظریف به مربی سابقش مورینیو طعنه زده است.

در تبلیغ پپسی، مسی و رونالدینیو و پوگبا در رقابتی بر سر لایی زدن به همدیگر شرکت می‌کنند. در میانه این رقابت وقتی پوگبا لایی می‌خورد یکی از تصاویر معروف مورینیو را جلوی دوربین بازسازی می‌کند که بعید است آقای خاص با تماشای آن بخندد. پوگبا در یک کوچه سرش را از لابلای رخت‌های آویزان شده برای خشک شدن بیرون آورده و نگاهی متعجب به دوربین می‌اندازد. تماشاچیان این تبلیغ فورا به یاد تصویر معروف مورینیو افتادند که از لابلای پرده‌هایی آبی‌رنگ مشغول نگاه کردن به سالن کنفرانس خبری است. تصویری از آقای خاص که همچنان با آن شوخی می‌شود.

1752934
1752935

جالب اینجا است که مورینیو بود که در سال 2016 پوگبا را دوباره به منچستریونایتد برگرداند. ولی رابطه این دو از بدو ورود پوگبا به یونایتد شکرآب شد. مورینیو حتی وقتی پوگبا با فرانسه قهرمان جام جهانی شد و به باشگاه بازگشت در یک مصاحبه گفت:" مسئله این نیست که ما باید بیشترین استفاده را از پوگبا ببریم، مسئله این است که پل باید بخواهد به ما استفاده برساند".

دیدگاه‌ها