کد خبر : 1848079 | 22 مهر 1401 ساعت 10:39 | 14.1K بازدید | 5 دیدگاه

مصدومیت کانته جدی است: جام جهانی از دست رفت؟

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، در آستانه جام جهانی بار دیگر مصدوم شده و به احتمال زیاد تورنمنت قطر را از دست خواهد داد.

مصدومیت کانته جدی است: جام جهانی از دست رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی گزارش دادند مصدومیت انگولو کانته که اخیرا رخ داده جدی است و او پنج بازی آینده چلسی را از دست خواهد داد. چند روز پیش گزارش شده بود که این ستاره فرانسوی که تازه تمرین‌ها را با تیمش آغاز کرده بود، دچار مصدومیتی جدید شده است.

با توجه به اینکه حدود پنج هفته تا جام جهانی قطر باقی مانده این مصدومیت، حضور کانته با تیم ملی فرانسه در قطر را هم در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

1752955

نشریه اکیپ اعلام کرد مشکل کانته عود کردن مصدومیت قبلی او از ناحیه همسترینگ است. کانته در حال حاضر به شدت نگران و ناراحت است چرا که دیدیه دشان تا کمتر از سه هفته آینده باید فهرست نهایی تیم ملی فرانسه برای حضور در قطر را اعلام کند.

آخرین باری که کانته در زمین فوتبال دیده شد به اواسط ماه آگوست برمی‌گردد. در جریان تساوی 2-2 چلسی مقابل تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر او لنگ لنگان زمین را ترک کرد و از آن زمان دیگر به میدان نرفته است.

چلسی امیدوار بود به زودی او را دوباره در ترکیب خود ببیند چرا که ستاره فرانسوی مدتی بود که با تیمش تمرین می‌کرد ولی مصدومیت دوباره حالا هم چلسی و هم تیم ملی فرانسه را نگران این ستاره کرده است.

دیدگاه‌ها