کد خبر : 1848082 | 22 مهر 1401 ساعت 10:51 | 28.1K بازدید | 11 دیدگاه

موزه شخصی اسطوره چلسی: یاد روزهای اوج آبی‌ها

تصاویری که از موزه شخصی برانیسلاو ایوانوویچ، ستاره سابق چلسی، منتشر شده هواداران آبی‌های لندن را شگفت‌زده کرده است.

موزه شخصی اسطوره چلسی: یاد روزهای اوج آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، برانیسلاو ایوانوویچ 38ساله زمانی با پیراهن چلسی به میدان می‌رفت. این فوتبالیست صرب یکی از پرافتخارترین فوتبالیست‌هایی است که تا کنون پیراهن چلسی را به تن کرده است. او در سال‌های حضورش در چلسی تعداد زیادی جام و مدال به دست آورده و از آنها مثل مهم‌ترین اشیای زندگی‌اش نگهداری می‌کند.

1752958

ایوانوویچ در سال 2008 از لوکوموتیو مسکو به چلسی پیوست. این مدافع صرب به سرعت به یکی از بازیکنان محبوب تیم تبدیل شد، بطوریکه هواداران در استمفوردبریج علاقه شدیدی به او پیدا کرده بودند. برانیسلوا، به مدت 9 فصل پیراهن چلسی را به تن کرد. او در اولین فصل حضورش در این تیم به جام رسید و با آبی‌ها قهرمان جام حذفی انگلیس شد.

1752959

اما این اولین جام از 9 جام قهرمانی مدافع صرب با پیراهن چلسی بود. مهم‌ترین جام او بدون شک قهرمانی در چمپیونزلیگ 2012 است. اما یک سال بعد ایوانوویچ در فینال لیگ اروپا مقابل بنفیکا پرتغال در وقت‌های تلف‌شده انتهای بازی گل پیروزی‌بخش چلسی را به ثمر رساند تا آبی‌ها به لطف درخشش او فاتح لیگ اروپا شوند.

1752960

این روزها کلیپی از موزه شخصی ایوانوویچ در خانه‌اش منتشر شده که هواداران چلسی را شگفت‌زده کرده است. او در این موزه شخصی سه مدال قهرمانی لیگ برتر، سه مدال قهرمانی جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در لیگ‌کاپ و کامیونیتی‌شیلد را به نمایش گذاشته است. گل سرسبد افتخارات این موزه اما مدال قهرمانی چمپیونزلیگ و لیگ اروپا است.

1752961

دیدگاه‌ها