کد خبر : 1848085 | 22 مهر 1401 ساعت 11:22 | 12.8K بازدید | 14 دیدگاه

بیلد: لائوتارو، ژکو و هری کین نامزدهای شماره 9 بایرن

روزنامه آلمانی بیلد امروز مدعی شد بایرن مونیخ در حال بررسی مهاجمین برجسته فوتبال اروپا است تا در ماه ژانویه برای خرید یک مهاجم اصلی اقدام کند.

بیلد: لائوتارو، ژکو و هری کین نامزدهای شماره 9 بایرن

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که اولی هوینس، رئیس سابق و رئیس افتخاری فعلی بایرن مونیخ، اعلام کرد شکی وجود ندارد که باواریایی‌ها از نبود یک مهاجم شماره 9 رنج می‌برند مدیران باشگاه آلمانی سعی کردند این موضوع را یا تکذیب کرده یا از آن عبور کنند. ولی روزنامه بیلد امروز مدعی شد بایرن این روزها به شدت در حال بررسی چندین گزینه از بهترین مهاجمین اروپایی است.

1752964

روزنامه بیلد به نقل از منابع خود در درون باشگاه می‌گوید سه گزینه‌ای که در صدر فهرست بایرن مونیخ قرار دارند و از بیشترین شانس برخوردارند لائوتارو مارتینز و ادین ژکو از اینترمیلان و هری کین از تاتنهام هستند.

1747247

پیش از این گفته می‌شد که بایرن آماده است تابستان آینده برای خرید هری کین از تاتنهام بیش از 100 میلیون یورو پرداخت کند اما گزارش امروز بیلد مدعی است که باواریایی‌ها نمی‌توانند تا آن زمان صبر کنند و قصد دارند ماه ژانویه خیال‌شان را از بابت مهاجم راحت کنند. به همین خاطر است که نام لائوتارو و ادین ژکو به فهرست اضافه شده است.

یکی دیگر از گزینه‌ها که برای مدیران بایرن مونیخ جذاب است به خدمت گرفتن یک مهاجم از تیمهای بوندس‌لیگایی است. گزینه مد نظر در حال حاضر مارکوس تورام است که در گلادباخ بازی می‌کند و قراردادش در تابستان آینده به پایان می‌رسد.

1752965

دیدگاه‌ها