کد خبر : 1848100 | 22 مهر 1401 ساعت 12:47 | 38.1K بازدید | 2 دیدگاه

فریادها و تعویض‌هایی که چاره‌ساز شد

نمای نزدیک از رگ گردن یک سرمربی! (عکس)

سرمربی پیکان در طول دیدار با فولاد حرص و جوش زیادی را کنار زمین خورد.

نمای نزدیک از رگ گردن یک سرمربی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوان پیکان در یک مسابقه حساس و سخت مقابل یکی از مدعیان لیگ برتر موفق شد یک امتیاز ارزشمند را به دست آورد و با دست پُر به تهران برگردد.

معمولا وقتی در اهواز مقابل فولاد تیمی گل بخورد و عقب بیفتد، جبران آن امری بسیار سخت خواهد بود، اما پیکانی‌ها با وجود دریافت گل از تیم سرسخت فولاد، توانستند در دقایق پایانی به گل تساوی برسند و یک امتیاز ارزشمند را به دست آورند.

نکته قابل توجه حرص و جوش مجتبی حسینی سرمربی پیکانی ها کنار زمین بود. او به خصوص در لحظاتی که تیمش یک بر صفر از فولاد عقب بود، در کنار زمین حرص و جوش می‌خورد. او مدام با شاگردانش در حال صحبت کردن است و فشار بازی باعث شده بود تا حتی صدایش هم در بعضی مواقع بالاتر برود.

1753000
فشار و استرس مسابقه به خصوص در دقایقی که پیکان یک بر صفر عقب بود، رگ گردن مجتبی حسینی را نمایان کرد؛ او هرکاری کرد تیمش بازنده نشود و در نهایت هم به هدف خود رسید.

حسینی در نیمه دوم و بعد از آنکه تیمش یک بر صفر عقب بود، تعویض هایی را انجام داد و با تغییر سیستم توانست بر بار هجومی پیکانی‌ها بیفزاید. در نهایت هم بازیکنان تعویضی پیکان پایه‌گذار گل تساوی این تیم بودند. تیتو اوکلو مهاجم سودانی با حرکت خود موقعیت را برای ابراهیم صالحی دیگر بازیکن تازه‌وارد ایجاد کرد تا ضربه او به تیر دروازه فولاد بخورد و در ریباند دانیال جهانبخش دروازه را باز کند.

در نهایت اینکه پیکان در روزی که سرمربی اش در عین استرس زیاد توانست تعویض های خوبی را انجام بدهد، یک امتیاز مهم را از میدان سخت اهواز به دست آورد تا با روحیه بهتری به کار خود در لیگ برتر ادامه بدهد.

1752998

عکاس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها