کد خبر : 1848102 | 22 مهر 1401 ساعت 12:52 | 31.7K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ به ادعای عجیب درباره جام جهانی و کیش

در فاصله حدود یک ماه مانده به جام جهانی هنوز ابهامات درباره وعده هایی که از سوی مسئولان کیش داده‌ شده پابرجاست.

پاسخ به ادعای عجیب درباره جام جهانی و کیش

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده است. فاصله کم این کشور تا ایران باعث شده بود تا از مدت‌ها پیش مسئولین ورزشی کشور درصدد بهره مندی از میزبانی قطر بوده و حتی پیشنهاد برگزاری برخی از بازی‌های جام جهانی در ایران نیز مطرح شد.

طبیعتا مشخص بود که با طرح داده شده موافقت نخواهد شد اما مسئولین ورزش کشور ناامید نشده و اکنون آنها درصدد هستند تا مقدمات حضور تماشاگران تعدادی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی در ایران را فراهم کنند.

پیش از این از سوی مسئولان کیش وعده داده شده بود که تماشاگران سه کشور سنگال، غنا و مکزیک در کیش اسکان داشته باشند اما امروز رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ادعا کرد که هیچ رزروی در هتل های کیش برای مسابقات جام جهانی وجود نداشته است.

در همین راستا با مدیر رسانه‌ای جزیره فوتبال کیش تماسی برقرار کردیم تا درباره این اظهارنظر توضیح دهد. تهرانی تاکید کرد که هنوز مقدمات حمل و نقل مسافران از کیش به قطر فراهم نشده است که این اتفاق طی روزهای آینده رخ خواهد داد و دلیل اینکه هنوز هتل رزرو نشده است نیز همین بوده چرا که اول باید قضیه ترنسفر حل شود و بعد رزرو هتل ها انجام پذیرد.

تهرانی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد که برنامه‌ریزی مسئولان کیش از ابتدا این بوده که برای مسافران ایرانی شرایط خوبی را در زمان برگزاری جام جهانی فراهم کنند. بر اساس گفته های مدیر رسانه جزیره فوتبال در کیش، این جزیره در ایامی که جام جهانی برگزار می شود به خودی خود شلوغ ترین روزهای خود را سپری می‌کند بنابراین حتی اگر این رویداد مهم برگزار نمی شد، تقریباً ظرفیت همه هتل ها در کیش پر می‌شد.

تهرانی همچنین تاکید کرد که تمام زیرساخت ها برای حضور تماشاگران کشورهایی که از قبل اعلام شده بود یعنی سنگال، غنا و مکزیک در جزیره کیش فراهم است و این موضوع که در نهایت چند نفر توریست در ایام جام جهانی به کیش بیایند، به شرایط کشور نیز بستگی دارد.

دیدگاه‌ها