کد خبر : 1848109 | 22 مهر 1401 ساعت 13:38 | 24.6K بازدید | 4 دیدگاه

پدیده جوان بایرن در آرزوی ارلینگ هالند شدن

آریون ابراهیموویچ، پدیده جوانی که در آلمان از او به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبالی یاد می‌شود قصد دارد بایرن مونیخ را ترک کند.

پدیده جوان بایرن در آرزوی ارلینگ هالند شدن

به گزارش "ورزش سه"، آریون ابراهیموویچ در فوتبال آلمان چهره‌ای شناخته شده است. بازیکن جوانی که با تکنیک خارق‌العاده‌اش نگاه‌ها را به خود جلب کرده و بسیاری معتقدند او بااستعدادترین پدیده فوتبال آلمان به حساب می‌آید و آینده درخشانی در پیش دارد.

آریون ابراهیموویچ با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و در تیم زیر 19سال این باشگاه بازی می‌کند. اما گزارش اشپورت1 حاکی از این است که این ستاره جوان از کیفیت این تیم راضی نیست و قصد دارد برای پیشرفت بیشتر فوتبالش از بایرن مونیخ جدا شود.

1753017

این رسانه آلمانی می‌گوید آریون ابراهیموویچ 18ساله همین حالا پیشنهادهایی دارد. در ابتدای سال جاری سالزبورگ اتریش به دنبال جذب او بود. سالزبورگ بعد از کشف ارلینگ هالند در فوتبال اروپا به عنوان یکی از بهترین تیم‌ها برای ستاره‌های جوان و با استعداد شناخته می‌شود و فوتبالیست‌های جوان پیشنهاد این باشگاه اتریشی را ارزشمند تلقی می‌کنند.

اشپورت1 می‌گوید آریون ابراهیموویچ بعد از دریافت پیشنهاد از سالزبورگ به بایرن گفته بود ترجیح می‌دهد راهی اتریش شود. او درخواست کرده بود به مدت یک فصل یا دو فصل به صورت قرضی راهی سالزبورگ شود اما با درخواست او موافقت نشد. این پدیده جوان آلمانی حالا خواهان جدایی از باواریا است.

1753018

دیدگاه‌ها