کد خبر : 1848128 | 22 مهر 1401 ساعت 14:36 | 31.7K بازدید | 36 دیدگاه

ژاوی تیمش را به خط کرد؛

جلسه فوری در بارسلونا: برابر رئال مادرید شجاع باشید

جلسه ای فوری بعد از دیدار با اینتر در کمپ بارسلونا برگزار شده و ژاوی با بازیکنان تیمش صحبت کرده است.

جلسه فوری در بارسلونا: برابر رئال مادرید شجاع باشید

به گزارش "ورزش سه"، شانس صعود در لیگ قهرمانان بعد از تساوی خانگی با اینتر برای بارسلونا به حداقل رسیده و این تیم یکشنبه در دیداری حساس در برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. ژاوی به خوبی می داند روحیه تیمش اصلا پیش از این دیدار مهم خوب نیست و به همین دلیل جلسه ای فوری با آنها در 24 ساعت اخیر برگزار کرده است.

1752686

ژاوی در این جلسه سعی کرد بازیکنان بارسلونا را تشویق کرده و به آنها روحیه دهد. ناامیدی تیم بعد از حذف احتمالی از لیگ قهرمانان روشن بود و سرمربی بلوگرانا تلاش کرد به آنها القا کند که موفقیت در لالیگا و قهرمانی در لیگ هدف بعدی تیم است. ژاوی به بازیکنان توضیح داد که از عملکرد این تیم در بازی رفت مقابل اینتر راضی بوده، زیرا بازیکنان تاکتیک های مورد نظر او را به خوبی پیاده کرده اند.

البته ژاوی مدعی شد خطاهای فردی تمام تلاش تیم را تحت تاثیر قرار داده و به این علت بازیکنان را سرزنش کرد. ژاوی به ستاره های بارسا یادآوری کرد که این اشتباهات در رقابتی کوتاه و فشرده ای مانند لیگ قهرمانان اروپا خسارت سنگینی به همراه دارد. سرمربی در ادامه از آنها خواست تا سطحی را که تاکنون در لالیگا نشان داده اند را تکرار کنند و مهمتر از همه به بازیکنان تیمش یادآور شد که باید در برنابئو شجاع بوده و مانند فصل گذشته که در بازی برگشت به پیروزی تاریخی 4-0 دست یافتند، بازی کنند. ژاوی در ادامه تاکید کرد که هدف این فصل قهرمانی در لالیگا است، آنها باید ناامیدی عظیم لیگ قهرمانان را فراموش کنند و سعی کنند تا پایان جام جهانی صدرنشینی خود را در لیگ حفظ کنند.

دیدگاه‌ها