کد خبر : 1848135 | 22 مهر 1401 ساعت 15:05 | 49.5K بازدید | 32 دیدگاه

طعنه‌ لواندوفسکی:مراسم لغو نشود بنزما توپ طلا می‌گیرد!

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، امیدوار است تیمش برابر رئال مادرید نتیجه بگیرد.

طعنه‌ لواندوفسکی:مراسم لغو نشود بنزما توپ طلا می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل روز یکشنبه رئال مادرید و بارسلونا یک جدال ویژه دارد و روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما در این دیدار قصد دارند نشان دهند چه کسی بهترین مهاجم لالیگا است. روبرت لواندوفسکی در مورد این دیدار صحبت کرده و به طعنه در مورد مراسم توپ طلای سال 2021 که منتفی شد و توپ طلا به او نرسید، مدعی شد اگر امسال این اتفاق رخ ندهد این جایزه نصیب کریم بنزما خواهد شد.

روبرت لواندوفسکی گفت: "بعد از ناامیدی در لیگ قهرمانان، دیدار ال کلاسیکو برابر رئال مادرید فرصت خوبی است که شرایط ذهنی خود و در ادامه هواداران بارسلونا را تغییر دهیم. برای هر چه این دیدار معنی می دهد و البته تاریخچه تقابل دو تیم، دیدار رئال مادرید و بارسلونا همیشه یکی از مسابقات فصل خواهد بود. 

1753069

پس از یک بازی ضعیف، باید به بهترین شکل با واقعیت روبرو شده و نشان دهید که می توانید فوتبال خوبی بازی کنید و برنده شوید. شرایط در این مقطع کمی سخت است، اما می دانیم که در ال کلاسیکو این فرصت را داریم اوضاع را عوض کرده و به برتری دست یابیم.

زدن چهار گل با لباس دورتموند در لیگ قهرمانان در سال 2013 برابر رئال مادرید یکی از بهترین روزهای دوران ورزشی من بود. البته آن روز نه تنها در حرفه من، بلکه در تاریخ لیگ قهرمانان نیز ثبت شد.

تقابل با کریم بنزما در این دیدار؟ این دیدار بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار می شود، نه روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما. به نظر می رسد بنزما بخت اول کسب جایزه توپ طلا در سال 2022 باشد، البته اگر آنها دوباره تصمیم به لغو مراسم نگیرند."

دیدگاه‌ها