کد خبر : 1848138 | 22 مهر 1401 ساعت 15:24 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیم جدید آلگری: افزایش عصبانیت بازیکنان یوونتوس

دلایل متعددی وجود دارد که باعث نارضایتی بازیکنان یوونتوس از عملکرد مکس آلگری شده است.

تصمیم جدید آلگری: افزایش عصبانیت بازیکنان یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف بیانکونری در فصل جدید در لیگ قهرمانان و سری آ ادامه دارد و آخرین شکست این تیم در اروپا باعث شد یوونتوس تقریبا شانسی برای صعود به دور حذفی نداشته باشد. مکس آلگری، سرمربی باتجربه و ایتالیایی یوونتوس به شدت تحت فشار قرار گرفته و هر روز اخباری در مورد احتمال اخراج او از این باشگاه شنیده می شود.

1752476

مکس آلگری وقفه ای در تمرینات تا فردا ایجاد کرده و امروز تمرین این تیم تعطیل است. نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد اغلب بازیکنان از این تصمیم سرمربی راضی نبوده و تقریبا همه معتقدند که تعطیل کردن تمرینات برای حل این بحران بی فایده است. البته بازیکنان یوونتوس هنوز درگیری و تقابل مستقیمی با  مکس آلگری نداشته اند، اما اکثر آنها فکر می کنند آلگری باید ارتباط مستقیم تری با بازیکنان داشته باشد و بیشتر با اعضای تیم صحبت کند.

عدم ارتباط بین بازیکنان و سرمربی در خارج از زمین، باعث سردرگمی تیم در زمین در طول مسابقات این فصل شده است. برخی از بازیکنان دلیل انتخاب‌های آلگری را درک نکرده و وقتی در ترکیب قرار نمی گیرند، این سرمربی هیچ توضیحی به آنها در این رابطه نمی دهد. همچنین سبک تمرینات یوونتوس نیز مورد قبول بازیکنان نیست. ستاره های یوونتوس در طول جلسات تمرینی زیاد می دوند، اما شدت تمرینات زیاد نیست و همین روند در زمین انعکاس می یابد. بیشتر بازیکنان بر این باورند که تعطیلی تمرینات مشکلات تیم را حل نمی کند، بلکه این مکس آلگری و کادرش هستند که باید رویکرد خود برای تغییر اوضاع را عوض کنند.

دیدگاه‌ها