کد خبر : 1848154 | 22 مهر 1401 ساعت 16:49 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

من و جانملکی را اشتباه می گیرند

عبدی: قسمت بود که یک‌ گل طلایی دیگر بزنم

مهرداد عبدی زننده تک گل نساجی در دیدار با گل گهر سیرجان بود. او با یک ضربه سر طلایی اولین گل فصل خود را رقم زد.

عبدی: قسمت بود که یک‌ گل طلایی دیگر بزنم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر گل گهر سیرجان میزبان نساجی مازندران بود و این دیدار به سود شاگردان حمید مطهری به اتمام رسید. تک گل این بازی را مهرداد عبدی هافبک تدافعی زرشکی پوشان لیگ وارد دروازه میزبان کرد.
عبدی که سابقه گلزنی با سر در بازی های حساس را دارد، در خصوص مسائل اتفاق افتاده پیرامون نساجی گفتگویی با خبرنگار ما انجام داد.
این مصاحبه را در زیر بخوانید:

* اول درباره بازی صحبت کن که با نتیجه یک بر صفر به نفع شما تمام شد.
بازی خوبی بود و ما هم توانستیم تفکرات سرمربی را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم. می‌دانستیم که گل گهر سرمربی و ساختار بسیار خوبی دارد. بازیکنان باکیفیتی در آن تیم توپ می‌زنند و مقابل اینگونه تیم‌ها هرچه عقب‌تر بازی کنی بهتر می‌توان نتیجه گرفت. استراتژی ما این بود که از عقب دفاع کنیم و روی ضد حمله و ایستگاهی گل بزنیم و موفق شدیم همینگونه به گل برسیم و توانستیم بازی را یک بر صفر پیروز شویم ولی گل‌گهر تیم قابل احترامی است و این باخت چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند.

*در مورد گلی که با ضربه سر دقیق به ثمر رساندی صحبت کن.
ما روی ضربات ایستگاهی تمرین کرده بودیم. قسمت من بود که در آن لحظه آنجا باشم و به نحو احسن از موقعیت استفاده کنم و بازی را ببریم.

* تو پیش از این هم گل‌های سرنوشت سازی با ضربه سر زده بودی و در این خصوص سابقه خوبی داری.
بله درست اشاره کردید. یکی از گل های مهم من در دیدار فینال جام حذفی فصل قبل مقابل آلومینیوم اراک بود که با ضربه سر زدم. یکی هم همین گل دیدار با گل گهر بود. یکی از گل‌هایی هم که خیلی برای من خاطره‌انگیز است گلی هست که در لیگ یک درست در بازی ماقبل آخر با پیراهن نساجی به ماشین سازی زدم و به لطف آن گل توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

* در مورد عملکرد علیرضا حقیقی نظرت را بگو. او بود که تیمتان را در این بازی بارها نجات داد و اجازه نداد گل‌گهر گلزنی کند.
دقیقا همین است. ما یک تیم هستیم. مهم نیست چه کسی گل می‌زند یا چه کسی کلین شیت می‌کند. همه با هم تلاش می‌کنیم و مسئول هر برد و باختی تمام اعضای تیم هستند. علیرضا در این دیدار فوق العاده کار کرد و ما را بارها نجات داد و البته خیلی خوشحالم که کلین شیت کرد. او تا به اینجای لیگ حسابی به تیم کمک کرده است.

* در خصوص قضاوت داور چه نظری داری؟
داور در بازی دیروز اشتباه تاثیرگذاری نداشت. یکسری خطاهای جزئی بود که در همه بازی‌ها اتفاق می‌افتد. به آقای سلطانی به عنوان یک داور جوان بابت این قضاوتش تبریک می‌گویم.

* شباهت ظاهری جالبی با امیرمهدی جان‌ملکی داری!
دقیقا از زمانی که من موهایم را بلند کردم نود درصد مردم من را با امیر اشتباه می‌گیرند تا جایی که در بازی فینال حذفی سال گذشته یک خبرنگار از امیر به جای من مصاحبه گرفته بود.

* درباره رده پنجم تیم نساجی در جدول صحبت کن. پیش بینی چنین عملکرد خوبی برای این فصل داشتی؟
اوایل فصل کمی از داوری ضرر دیدیم و این باعث شد نتایجی که می‌خواهیم را نگیریم اما تیم ما در کل خوب بازی می‌کرد. برای رسیدن به اینجای جدول برنامه ریزی داشتیم و خدا را شکر که رسیدیم. امیدوارم که جایگاهمان باز هم بهتر شود.

* دیدار بعدی مقابل فولاد را چطور می‌بینی؟
تیم فولاد پر مهره است. ساختار خوبی دارد. هزینه زیادی کرده تا بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد. البته ما هم نساجی هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این بازی نیز امتیاز بگیریم.

دیدگاه‌ها