کد خبر : 1848159 | 22 مهر 1401 ساعت 17:09 | 49K بازدید | 21 دیدگاه

گری نویل:

قبول کن رونالدو: هیچ تیمی تو را نمی‌خواهد!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، ماندن کریستیانو رونالدو در اولدترافورد را به سود طرفین توصیف کرد.

قبول کن رونالدو: هیچ تیمی تو را نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، عدم قرار گرفتن در ترکیب ثابت منچستریونایتد باعث شده شایعاتی در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه از این باشگاه شنیده شود. اما گری نویل، مدافع پرافتخار شیاطین سرخ، مدعی شد کریستیانو رونالدو باید قبول کند تیمی در اروپا خواهان جذبش نیست و ماندن در اولدترافورد هم به سود او و هم به نفع منچستریونایتد در ادامه فصل خواهد بود.

گری نویل گفت: "مانند هر بازیکن دیگری که به پایان دوران حرفه ای خود می رسد، امیدوارم کریستیانو رونالدو نیز قبول کند که در هر دیداری به میدان نخواهد رفت. اما او مانند دیدار یکشنبه شب و در جریان پیروزی 2-1 مقابل اورتون، می تواند به کمک بزرگی برای تیم تبدیل شود و اینگونه یونایتد فصل خوبی خواهد داشت. اگر رونالدو در رختکن یونایتد بماند، فکر می‌کنم آنها شانس بیشتری برای قرار گرفتن در چهار تیم برتر خواهند داشت، حتی اگر او هر هفته بازی نکند و مانند بازی مقابل اورتون از روی نیمکت به زمین بیاید.

1751991

اما من در مورد شرایط ذهنی این بازیکن تردید دارم و حال و روز رونالدو طوری است که انگار نمی تواند هر هفته بازی نکند. رونالدو احساس می کند که این یک توهین است و برخی افراد مورد احترام من در فوتبال نیز حضور رونالدو روی نیمکت را بی احترامی می دانند، اما من اصلا اینگونه تصور نمی کنم.

من فکر می کنم اریک تن هاخ خیلی خوب این موضوع را مدیریت کرده است. من امیدوارم که رونالدو با خودش فکر کند قرار است راهی کجا شود که هم محبوب هواداران بوده و هم به جام های فراوان دست یابد. او قرار است در کدام تیم در اروپا بازی کند؟ در تابستان هیچ تیمی رونالدو را در پنجره نقل و انتقالات نمی خواست و فکر می‌کنم یونایتد خیلی خوب ماجرا را مدیریت کرده است."

دیدگاه‌ها