کد خبر : 1848160 | 22 مهر 1401 ساعت 19:00 | 8.8K بازدید | 6 دیدگاه

با گل‌های دو‌ هافبک دفاعی

آلومینیوم 2- مس کرمان 0؛ موفقیت دلچسب در خانه

آلومینیوم به روند نباختن های خود ادامه داد و مس کرمان را نیز از پیش رو برداشت.

آلومینیوم 2- مس کرمان 0؛ موفقیت دلچسب در خانه

به گزارش “ورزش سه”، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان زیاد دلچسب نبود اما سرانجام شاگردان مهدی رحمتی در دقیقه ۱۵ توسط قائدرحمتی و در دقیقه ۳۰ به وسیله نقی زاده به گل رسیدند تا به روند نباختن های خود ادامه دهند. مس کرمان با این باخت شرایط نگران کننده ای در جدول پیدا کرده است.

هفته نهم لیگ برتر؛ جمعه ۱۴۰۱/۷/۲۲ 
ورزشگاه: امام خمینی اراک
داوران: احمد محمدی، مهدی عالیقدر، محمد عطایی و هادی علی نیافر
ناظر: اکبر بخشی‌زاده

ویدئو: 262110

آلومینیوم اراک: 
حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، والنتینو یوئل و محمدرضا آزادی
سرمربی: مهدی رحمتی

مس کرمان: 
حسین شهریاری، امیرحسین عسگری، حسن مرادی‌فر، سید جلال عبدی، میلاد خدایی‌اصل، محمد صبوری(۴۶- مهرداد آوخ) سید محمد ستاری، سامان تورانیان، عارف رستمی( ۶۲- عباس زراعت کار) ، محمد قاسمی نژاد(۱۹- احمد نصیری)و شروین بزرگ( ۶۲- میلاد پور صف شکن)
سرمربی: فرزاد حسین خانی

🟨 اخطار: 

 امیرحسین عسگری(۸۵)

⚽️ شرح گل:

آلومینیوم اراک یک - مس کرمان صفر(دقیقه ۱۵: محمود قائدرحمتی) پس از فعل و‌ انفعالاتی که در محوطه جریمه مس اتفاق افتاد ضربه برگشتی را قائد رحمتی درحالی تبدیل به گل می کرد که پیش روی خود مدافعی را نمی دید.

آلومینیوم اراک دو- مس‌کرمان صفر(دقیقه ۳۰: علیرضا نقی زاده) محمود قائد رحمتی با یک پاس روبه عقب به پشت محوطه جریمه علیرضا نقی زاده را در فرصت شوتزنی قرار داد و این بازیکن با یک شوت محکم برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد.

🥇 بهترین بازیکن:

محمود قائد رحمتی یک گل زد و یک پاس گل داد تا نقش ویژه ای در پیروزی آلومینیوم داشته باشد. او یکی از آماده ترین های سبزپوشان در این فصل است و بخش زیادی از سه امتیاز دیدار با مس به علت درخشش این بازیکن بود.

⏱لحظات حساس:

دقیقه ۱۱: موقعیت گل برای شروین بزرگ از دست رفت.

دقیقه ۳۵: حسین شهریاری شوت هانسل زاپاتا را از راه دور با یک سیو زیبا به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۷: حسین شهریاری در موقعیت تک به تک با محمدرضا آزادی ضربه این بازیکن را به کرنر فرستاد.

🔴حاشیه:

* امین کاظمیان که قرار بود در ترکیب ثابت باشد چند ساعت قبل از بازی به علت سرماخوردگی حال نامساعدی پیدا کرد و فعلا روی نیمکت قرار دارد.

* مس کرمان در هشت هفته اخیر موفق به کسب برد خارج از خانه نشده است.

* قاسمی نژاد به علت مصدومیت در دقیقه ۱۹ تعویض شد.

دیدگاه‌ها