کد خبر : 1848172 | 22 مهر 1401 ساعت 18:01 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

جام جهانی از دست رفت؟

شوک به چلسی و انگلیس: احتمال جراحی ریس جیمز

مصدومیت ریس جیمز شدیدتر از تصور است و او ممکن است زانویش را جراحی کند. این به معنای غیبت او در جام جهانی خواهد بود.

شوک به چلسی و انگلیس: احتمال جراحی ریس جیمز

به گزارش "ورزش سه"، چلسی چهارشنبه شب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف میلان رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای شاگردان گراهام پاتر داشت و توانست این تیم را به صدر جدول رده‌بندی این گروه برساند تا آنها به شانس اصلی صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان تبدیل شوند. 

1752542

با این حال، اتفاق بدی برای آبی‌های لندن در جریان این بازی رخ داد که ممکن است حتی سرنوشت تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر را نیز تحت الشعاع قرار دهد. ریس جیمز، در نیمه دوم این دیدار دچار مصدومیت شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. او به ناچار در دقیقه 62 این بازی در حالی که لنگ می‌زد از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به سزار آسپیلیکوئتا داد. در حالی که تصور می شد جیمز امروز به تمرین چلسی برگردد، اعلام شد که مصدومیتش شدیدتر از چیزی است که قبلاً تصور می شد و چلسی اکنون در حال بررسی این مساله است که آیا او به جراحی نیاز دارد یا خیر. جراحی جیمز یعنی از دست رفتن جام جهانی که شوک بزرگی به تیم ملی انگلیس خواهد بود.

1752541

24 ساعت آینده برای این ستاره 22 ساله بسیار مهم خواهد بود زیرا او قرار است پس از مشورت با یک متخصص، تصمیم نهایی را در مورد جراحی زانو بگیرد. اسکن اولیه از زانوی جیمز امیدوارکننده بود ولی تست های تکمیلی، احتمال غیبت این مدافع در چند ماه آینده و از دست رفتن جام جهانی را بیشتر کرده است.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، امروز به خبرنگاران گفت:«جیمز قرار است به یک متخصص مراجعه کند. تا زمانی که اطلاعات تکمیلی را به دست نیاوریم، چیز زیادی نمی توانم اضافه کنم. منتظر می مانیم ببینیم چه خواهد شد.»

انتظار می‌رود کایل واکر، مدافع راست منچسترسیتی، هم از جام جهانی دور باشد و کیه‌ران تریپیر از نیوکسل و کایل واکر پیترز از ساوتهمپتون اکنون در صف جایگزینی برای آنها هستند.

دیدگاه‌ها