کد خبر : 1848187 | 22 مهر 1401 ساعت 18:59 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز به مهاجم داشتیم ولی موفق به جذب نشدیم

نوری: من از مازیار خواستم به نشست نرود

پژمان نوری می‌گوید هیچ اولتیماتومی به مازیار زارع نداده است و کنار هم برای بهبود جایگاه ملوان تلاش می‌کنند.

نوری: من از مازیار خواستم به نشست نرود

به گزارش "ورزش سه"، پژمان نوری،مدیر عامل ملوان پس از باخت به هوادار در مورد نتایج نامطلوب تیم‌شان گفت: نتایج، نتایج خوبی نبوده، وقتی ما از هشت بازی ۵ امتیاز داریم معلوم است که نتایج خوبی نگرفتیم ولی روند تیم خوب است. شما امروز خودتان دیدید که ملوان با کیفیت فوتبال بازی می‌کند. ما متاسفانه در نقل و انتقالات نتوانستیم یک مهاجم خوب داشته باشیم، بچه‌های دیگری که هستند باید یک مکمل برای‌شان در نظر گرفته می‌شد. پیگیر این قضیه هستیم که در بحث گل زدن عملکرد بهتری داشته باشیم. امروز چهار یا پنج موقعیت داشتیم که می‌توانست به گل تبدیل شود ولی فوتبال است و باید درس بگیریم.

او در مورد نگرانی‌های هواداران‌شان گفت: ما در انزلی با همین مردم زندگی می‌کنیم و دنبال کارهای ملوان هستیم. درست است جایگاه درستی نداریم اما کیفیت فوتبال‌مان را هر کارشناسی ببیند می‌داند ملوان حرفی برای گفتن دارد. جایگاه ما الان نباید اینجا می‌شد. امشب باختیم ولی باید به بازی بعدی که خیلی برای‌مان مهم و حساس است فکر کنیم.

نوری در مورد اینکه آیا به مازیار زارع اولتیماتوم داده یا خیر گفت: نه ما فوتبالی هستیم و با هم این تیم را گرفتیم و با کمک همین دوستان تیم تا اینجا آمده است. مازیار هم عاشقانه زحمت کشیده؛ دو، سه سال پیش شرایط این تیم را می‌دیدید ولی مازیار بدون قرارداد عاشقانه جنگید. هیچ اولتیماتومی نیست. من از ایشان خواستم در نشست خبری شرکت نکند چون ممکن بود صحبتی کند که بعدش به مشکل بخوریم. من با مازیار صحبت کردم تا آرام شود.

او در مورد شایعات در خصوص مذاکره با شیخ دیاباته گفت: یکی دو تا از بچه‌ها با ایشان صحبت کردند ولی به نتیجه نرسیدند.

ویدئو: 262118

دیدگاه‌ها