کد خبر : 1848190 | 22 مهر 1401 ساعت 19:09 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

۹۰درصد تیم‌ ما سرباز هستند

ایمان صادقی: صد درصد در لیگ می‌مانیم

بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلی‌چی‌ها داد.

ایمان صادقی: صد درصد در لیگ می‌مانیم

به گزارش “ورزش سه” ملوان بندر انزلی در هشت بازی گذشته پنج باخت متحمل شده و تنها در یک دیدار موفق به کسب پیروزی شده است، دروازه‌بان باتجربه این تیم پس از پنجمین شکست فصل مقابل تیم هوادار گفت: ما موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که می‌توانستیم مسابقه را با نتیجه دو یا سه بر یک پیروز شویم اما توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، مجدداً در این هفته تمریناتی که مازیار زارع به ما خواهد داد را انجام می‌دهیم تا روند بهتری پیدا کنیم.

او همچنین اضافه کرد: در این هفته نسبت به قبل خیلی بهتر بودیم ولی نتیجه لازم را کسب نکردیم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در هفته‌ی آینده نتیجه بهتری کسب کنیم که شرمنده هوادارانمان نشویم.

او در پاسخ به اینکه با توجه به کسب تنها پنج امتیاز از هشت بازی، هواداران ملوان ناراحت هستند گفت: هر هواداری باشد نگران تیم می‌شود اما تیم ما بسیار جوان است و ۹۰ درصد تیم ما را سربازهای بسیار جوان تشکیل می‌دهند.
ملوان بسیار خوب بازی می‌کند و موقعیت ایجاد می‌کند به همین دلیل نمی‌توان گفت تیم به رده پایین‌تر سقوط می‌کند.
او در ادامه افزود: امیدوارم مثل هفته گذشته که پیروز شدیم بتوانیم تلاشمان را دو برابر کنیم و بیشتر از این شرمنده هواداران ملوان نشویم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا ملوان در لیگ می‌ماند گفت: صد درصد، تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند کار سختی دارند، برای مثال مس رفسنجان هم شش یا هفت بازی را نتیجه نگرفت، باید به این تیم‌ها فرصت داده شود.

ایمان صادقی همچنین ادامه داد: من مطمئنم با کادرفنی خوبی که داریم به روزهای خوب خود باز می‌گردیم و نتیجه هم خواهیم گرفت، اگر نگاه کنید ما تا اینجا دو گل از نقطه پنالتی دریافت کردیم، یک گل به خودی خوردیم و در بسیاری از بازی‌ها هم توپ‌مان به گل تبدیل نشده اما من مطمئنم شرایط بهتر می‌شود.

ویدئو: 262125

دیدگاه‌ها