کد خبر : 1848191 | 22 مهر 1401 ساعت 19:14 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

بیانی: نمی‌گذاریم ساکت عصبی شود

شاهرخ بیانی می‌گوید تفکرات ساکت الهامی طوری است که می‌خواهد تیمش به بالای جدول صعود کند.

بیانی: نمی‌گذاریم ساکت عصبی شود

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی مربی هوادار تهران پس از پیروزی برابر ملوان در میکسدزون ورزشگاه دستگردی حاضر شد و در مورد شرایط مسابقه گفت: ملوان تیم جوان و با ریشه‌ای است و ما می‌دانستیم بازی سختی است. در جدول هم پایین هستند ولی شرایط‌شان این نیست و باید بالای جدول باشند. من آنها را تیم خوبی دیدم و مثل تیم ما جوان است. تیم ما هم پایین جدول بود و دو بازی بردیم و بالا آمدیم. چون فاصله‌ها نزدیک است نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

بیانی در مورد هدف هوادار گفت: ما می‌خواستیم تیم‌مان در جدول لیگ بماند اما طرز تفکر ساکت الهامی اینطور است که دوست دارد بالای جدول باشد. کار می‌کنیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. من فکر می‌کنم با این شرایط به بالای جدول می‌رویم.

مربی هوادار در خصوص تغییر رویه ساکت الهامی و حفظ آرامشش لب خط گفت: ساکت الهامی یکی از بهترین‌ها هم از لحاظ فنی و اخلاقی است. ایشان فوق العاده است و شاید خیلی‌ فکر کنند این آدم خیلی عصبانی است در صورتی که خیلی آدم باشخصیت، مهربان و با معرفتی است. تیم ما هم جوان است و یک مقدار برای مربی سخت است ولی در چهار پنج بازی اخیر خیلی آرام است و بچه‌ها کارها را انجام می‌دهند و نمی‌گذاریم عصبی شود.

شاهرخ بیانی در پایان راجع به سیانکی،گزارشگر مسابقه گفت: در مورد گزارشگر تلویزیون، آقای سیانکی؛ ایشان خیلی علاقه‌مند است که مربی شود! خیلی نظرات فنی می‌دهد. ایشان گزارشگر است و نباید در کار فنی دخالت کند. اگر می‌خواهد در کار فنی بیاید گزارشگری را کنار بگذارد. اظهارات بی ارزش می‌کند؛ شما باید بی طرف باشی. ما هم می‌دانیم ملوان تیم خوبی است ولی شما باید فقط گزارش کنی.

ویدئو: 262128

دیدگاه‌ها