کد خبر : 1848195 | 22 مهر 1401 ساعت 19:41 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

فاضلی: گفته بودیم که آلومینیوم زمان می‌خواهد

فاضلی، مربی آلومینیوم می‌گوید تیم‌شان با تمرکز صد در صد مقابل مس کرمان بازی کرده است.

فاضلی: گفته بودیم که آلومینیوم زمان می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک پس از پیروزی تیم‌شان مقابل مس کرمان در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: باید تشکر کنم از بازیکنان خوب‌مان که با تمرکز صد در صد به زمین رفتند. صحبت کرده بودیم که اگر تمرکزمان یک درصد هم از دست برود ضربه می‌خوریم. واقعا انرژی گذاشتند و ممنونیم که تا پایان بازی با تمرکز جنگیدند و از دو گلی که زده بودیم محافظت کردند و بازی را دو هیچ تمام کنیم.

فاضلی ادامه داد: ما می‌دانستیم مس کرمان نفرات انرژیکی دارد. از شانس ما تیم‌هایی که با ما بازی دارند اکثرا هفته قبلش باختند و با انگیزه مضاعفی برای جبران می‌آیند. این انگیزه در مجموعه مس کرمان بود. شکل بازی‌شان را می‌دانستیم که با ضد حمله، ضربه ایستگاهی و بازی مستقیم می‌خواهند به ما گل بزنند. کنترل‌شان کردیم و روی برنامه‌های کار شده‌مان دو گل زدیم و بچه‌ها آنالیز کادرفنی را به نحو احسن انجام دادند.

مربی آلومینیوم اراک در پایان راجع به حمایت مسئولین تیم و هواداران‌شان گفت: فوتبال، موفقیت و هماهنگی زمان‌بر است و ما گفتیم که این تیم احتیاج به زمان دارد. ممنونیم از مسئولین تیم که در روزهایی که تیم تحت فشار بود حمایت کردند. باید قبول کنیم موفقیت در فوتبال کار تیمی و حمیت جمعی می‌خواهد و می‌طلبد که از هوادار، گروه رسانه، مسئولین شهری و باشگاه کنار ما باشند و باید استمرار در این حمایت باشد که این تیم جوان شده را به سرمنزل موفقی برسانیم. امیدوارم بتوانند بچه‌ها این شرایط را تکرار کنند و در ادامه فصل شرایط خوبی را برای تیم بزرگ ایرآلکو رقم بزنیم. توقعات باید از آلومینیوم منطقی باشد چراکه این تیم زمان می‌خواهد به شرایط مدنظرمان برسد.

ویدئو: 262122

دیدگاه‌ها