کد خبر : 1848197 | 22 مهر 1401 ساعت 19:49 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

می‌توانم به تیم ملی کمک کنم؛

پورقاز: شجاع، مرتضی و حسین رفقای من هستند

پورقاز می‌گوید همچنان برای دعوت شدن به تیم ملی برای جام جهانی امیدوار است.

پورقاز: شجاع، مرتضی و حسین رفقای من هستند

به گزارش "ورزش سه"، عزت الله پورقاز کاپیتان هوادار نقش پررنگی در کلین شیت این تیم در دو هفته اخیر داشته است. این مدافع پس از پیروزی تیم‌شان برابر ملوان در میکسدزون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

*به عنوان یک بازیکن باتجربه بگویید شرایط هوادار چطور است؟
خداراشکر فصل را خوب شروع کردیم و ۳ بازی بسیار سخت داشتیم که در آنها لایق باخت نبودیم ولی با این حال توانستیم این چالش سخت را رد کنیم و الان خداراشکر که تیم‌مان هفته به هفته بهتر می‌شود و به آن هارمونی که کادر فنی و آقای الهامی می‌خواهند می‌رسیم.

*بازی چطور بود؟ پر تنش دنبال شد و چند موقعیت شما و ملوان داشتید.
بازی بسیار خوب، پر تنش و پر افت و خیزی بود. هر دو تیم دنبال برد بودند و این موضوع بسیار مهم بود و کار را سخت کرده بود. ما بعد از آن سه باخت این هفته بردیم و به برد این هفته بسیار نیاز داشتیم تا به انسجام‌مان برسیم و این برد استرس دو تیم را بالا برده بود ولی در کل بازی بسیار خوب و جان‌داری بود.

*اولین مصاحبه فصل‌تان الان است و در مصاحبه پیش فصل بچه‌های هوادار همه یک دل بودند که هوادار می‌خواهد رتبه تک رقمی داشته باشد و بچه‌ها با این فرم بازی نشان دادند که به چیزی که می‌خواهند تا آخر فصل می‌رسند.
الان دیگر به صورتی شده که در لیگ بازی راحتی نداریم و ما بازی به بازی جلو می‌رویم؛ ۳۰ بازی فینال را پیش‌رو داریم و هفته آینده فینال سختی داریم. قرارمان این است که هر هفته برای آن بازی تمرکز کنیم. خوشحالی ما تا امشب است و از فردا کار را برای بازی با پیکان شروع می‌کنیم تا انسجام‌مان را برای بازی هفته بعد بیش‌تر کنیم.

* در یک صحنه روی زمین افتادید. چه اتفاقی افتاد؟ چمن مشکل داشت یا خودت تمرکزت را از دست دادی؟
کیفیت زمین به صورتی است که کیفیت زمین تمرینی ما بسیار بهتر از این زمین است ولی این زمین شرایط بازی را ندارد ولی یک لحظه استوک من به چمن گیر کرد و تعادلم را برهم ریخت.

* به جام جهانی نزدیک می‌شویم. تلاش شما تا چه حد مضاعف است که آقای کی‌روش به جام جهانی دعوت‌تان کند؟
من تمام تلاشم را می‌کنم که خودم را در بهترین شرایط نگه دارم. خداراشکر چند بازی سخت داشتیم اما الان به نظر خودم شرایطم در تیم‌ام خوب است و می‌توانم کمک کنم اما این نظر آقای کی‌روش است که چه کسی را دعوت کند و انشاالله ما را ببیند و باعث افتخار من است که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

*فکر می‌کنی شرایط رقابت با مدافعانی مثل مرتضی پورعلی گنجی، مرتضی حسینی، کنعانی زادگان و شجاع را داری؟
من به خودم ایمان دارم و کار خودم را می‌کنم و آنها همه رفیق و دوستان‌ من هستند اما باید خودم را قوی کنم و قوی شدن هدفم است.

ویدئو: 262126

دیدگاه‌ها