کد خبر : 1848210 | 22 مهر 1401 ساعت 20:40 | 104.4K بازدید | 17 دیدگاه

جام جهانی در اولویت قرار گرفت

کاهش شانس بنزما برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا

بر اساس تصمیم فیفا، برنده جایزه بهترین بازیکن سال پس از جام جهانی مشخص می شود و این رقابت‌ها نقش مهمی در تعیین برنده نهایی خواهد داشت.

کاهش شانس بنزما برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب مراسم توپ طلای فرانس فوتبال در پاریس برگزار خواهد شد و از حالا می توان گفت که کریم بنزما برنده این جایزه مهم و ارزشمند است. از امسال فرانس فوتبال برنده جایزه را بر اساس عملکرد بازیکن در طول فصل انتخاب می کند و نه سال میلادی که همین قضیه به کریم بنزما کمک زیادی کرد.

1734018

 او با رئال فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد و رقیب بزرگی هم مقابل خود نمی دید. ساعتی پیش مارکا گزارش داد که فیفا تصمیم گرفته جایزه ویژه خود برای بهترین بازیکن سال را به پس از جام جهانی موکول کند. به این ترتیب جام جهانی که از اواخر آبان ماه شروع می شود و یک ماه به طول می انجامد، نقش مهمی در برنده نهایی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا خواهد داشت و دیگر نمی توان کریم بنزما را در راه کسب این جایزه بی رقیب دانست. 

1753214
1753215

بنزما حالا باید با تیم ملی فرانسه عملکرد خوبی داشته باشد یا اینکه رقبای بزرگ او در جام جهانی درخشش لازم را نداشته باشند. پیش از این کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و لوکا مودریچ برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شده اند.

دیدگاه‌ها