کد خبر : 1848215 | 22 مهر 1401 ساعت 21:01 | 33.7K بازدید | 7 دیدگاه

تا سال 2027

رسمی: فیل فودن با منچسترسیتی تمدید کرد (عکس)

فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، قراردادش را تا سال 2027 با این باشگاه تمدید کرد.

رسمی: فیل فودن با منچسترسیتی تمدید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات منچسترسیتی با فیل فودن، پدیده جوان این تیم، سرانجام به نتیجه رسید و فودن قراردادش با این باشگاه را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد. فودن از هشت سالگی وارد آکادمی فوتبال سیتی شد و قراردادش تا سال 2024 اعتبار داشت. او به این ترتیب تا سال 2027 بازیکن سیتی خواهد ماند. در قرارداد جدید فیل فودن دستمزد او به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. دیلی‌میل اعلام کرد بازیکن جوان انگلیسی از این پس یکی از گران‌ترین دستمزدها را در بین ستاره‌های دنیای فوتبال دریافت خواهد کرد.

1753218

فودن پس از تمدید قرارداد گفت:«توصیف حسم دشوار است و خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم. این برای من مثل یک رویاست. من همیشه هوادار سیتی بوده ام و زمانی در این باشگاه نقش توپ جمع کن را داشتم. عاشق سیتی هستم و از اینکه تا سال 2027 بخشی از پروژه سیتی خواهم بود، حس فوق العاده ای دارم. پیشرفتم را مدیون پپ گواردیولا هستم و او هر روز من را در تمرینات به سمت بهتر شدن سوق می دهد. کار کردن با او باعث افتخار است و باعث شده به بازیکن کنونی تبدیل شوم. همچنان می خواهم از او یاد بگیرم و کمک کنم سیتی به افتخارات بیشتری برسد.»

1753219

فودن با انجام 182 بازی، کسب چهار قهرمانی لیگ برتر و همچنین کسب جوایز بهترین بازیکن جوان سال و بهترین بازیکن فصل لیگ برتر به عضوی جدایی ناپذیر از تیم گواردیولا تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها