کد خبر : 1848218 | 22 مهر 1401 ساعت 21:38 | 12.5K بازدید | 17 دیدگاه

موقعیت خاصی به استقلال ندادیم؛

قاسمی: کمترین حق ذوب آهن یک امتیاز بود

آرمان قاسمی معتقد است تساوی‌های ذوب آهن، اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را کاهش داده است.

قاسمی: کمترین حق ذوب آهن یک امتیاز بود

به گزارش ورزش سه، آرمان قاسمی مدافع تیم ذوب آهن پس از شکست برابر استقلال اظهار داشت: ما می‌توانستیم با شرایط بهتری در این بازی حاضر شویم اما متاسفانه هفته قبل گل سالم ما را در قائمشهر مردود اعلام کردند. فکر می‌کنم در این ۹ هفته، باز هم ما جزو تیم‌هایی باشیم که بیشترین ضربه را از سمت داوری به صورت سهوی خوردیم.

وی افزود: امروز همه دیدند که ما در بیشتر دقایق بازی، نسبت به استقلال برتر بودیم؛ استقلال هم تیم بزرگی است و در دقایقی توانست روی دروازه ما فشار وارد کند اما ما موقعیت خاصی به این تیم ندادیم و موقعیت‌های این تیم در یکی دو شوت آن هم در نیمه اول بود. ما موقعیت داشتیم اما متاسفانه استفاده نکردیم.

قاسمی با تاکید بر اینکه حق ذوب آهن شکست در این مسابقه نبود ادامه داد: از نظر من عادلانه‌ترین نتیجه مساوی بود اما روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم و فرصت جبران هم نداشتیم.

قاسمی در‌ پایان در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان ذوب آهن اعتماد به نفس کافی ندارند گفت: اگر شرایط تیم ما طوری بود که بالای جدول بودیم قطعا چه در زدن ضربات آخر و چه در لحظات آخر دفاعی، با اعتماد به نفس بیشتری عمل می‌کردیم اما زمانی که بازی‌ها با نتیجه مساوی پشت سر گذاشته می‌شوند و تیم در میانه جدول باقی می‌ماند، اعتماد به نفس لازم در لحظات آخر از بازیکنان گرفته می‌شود. همین مسئله هم در ضربه آخر و هم در کار دفاعی به ما لطمه زد و در حالی که حداقل باید تک امتیاز را کسب می‌کردیم، این بازی را از دست دادیم.

ویدئو: 262136

دیدگاه‌ها