کد خبر : 1848220 | 22 مهر 1401 ساعت 22:20 | 17.1K بازدید | 4 دیدگاه

حدادی فر: نشان دادیم تیم خوبی هستیم

حدادی‌فر می‌گوید این روزها و نبود تماشاگران در روند فنی بازیکنان هم تاثیر گذاشته است.

حدادی فر: نشان دادیم تیم خوبی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر، مربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از شکست مقابل استقلال در ابتدا گفت: فکر کنم بازی را خوب شروع کردیم و داشتیم خوب ادامه می‌دادیم و همه چیزهایی که پیشبینی کرده بودیم طی می‌شد ولی در لحظه آخر عدم هماهنگی بین خط دفاع‌مان باعث شد که گل بخوریم. بچه‌ها نشان دادند تیم خوبی هستند، انشاالله در بازی‌های بعدی جبران کنند.

او در مورد صحبت محمد قریشی مبنی بر جبران این گل به خودی گفت: محمد آقا برای ما خوب کار کرده و انشاالله در باقی بازی‌ها هم هست. او بازیکن تاثیرگذار تیم ما و مورد اطمینان همه است.

حدادی‌فر ادامه داد: خیلی امیدوار بودیم این بازی نتیجه بگیریم ولی نشد، انشاالله در بازی‌های بعد جبران کنیم. ما در این هفته همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشتیم.

او در مورد توجه مردم به فوتبال و نبود تماشاگران گفت: فوتبال به پایین‌ترین سطح توجهش برای مردم در این روزها رسیده است. مردم توجه خاصی به فوتبال و مسائل فنی نمی‌کنند چون می‌بینیم که بیرون چه اتفاقاتی می‌افتد. تماشاگر هم که نیست و حتی در روند فنی بازیکنان هم تاثیر گذاشته و امیدوارم مسائل حل شود و دوباره تماشاچی‌ها به ورزشگاه بیایند و مردم دنبال کنند تا برای لحظاتی حداقل بتوانند شاد باشند و از تایمی که می‌گذارند لذت ببرند‌.

ویدئو: 262139

دیدگاه‌ها