کد خبر : 1848242 | 23 مهر 1401 ساعت 10:45 | 17.8K بازدید | 10 دیدگاه

عملیات ناموفق در یووه: آلگری شکست خورد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در عملی کردن یکی از اهدافی که به گفته خودش در این تیم داشت شکست خورده است.

عملیات ناموفق در یووه: آلگری شکست خورد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روزهای خوبی را تحت هدایت آلگری سپری نمی‌کند و شرایط این تیم روز به روز در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا دشوارتر می‌شود. 
این تیم در حال حاضر و پس از انجام 9 بازی در لیگ ایتالیا تنها 13 امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در فاصله 10 امتیازی با ناپولی صدرنشین قرار گرفته است. 
شرایط آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز بهتر از این نیست و با قبول سه شکست در چهار بازی در جایگاه سوم قرار دارند و با توجه به این که دو بازی باقی مانده این تیم برابر پاری سن ژرمن و بنفیکاست، شانس صعودشان به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها بسیار کم به نظر می‌رسد. 
آلگری پیش از این یک بار در سال 2019 از هدایت یووه برکنار شد و جایش را به مائوریتزیو ساری داد که او نیز پس از تنها یک فصل کنار گذاشته شد و آندره‌آ پیرلو جای او را گرفت. 

1751541
آنها تابستان امسال بار دیگر به این مربی ایتالیایی روی آوردند و امیدوار بودند که ثبات سابق را به آنها برگرداند اما شرایط به شکلی که دو طرف انتظارش را داشتند پیش نرفت. 
آلگری در نشست خبری پس از بازگشت به یووه گفت:« من فکر می‌کنم هدف این تیم این است که تا جایی که می‌شود پیش برود، بیشترین جام‌های ممکن را کسب کند و باعث پیشرفت و افزایش ارزش بازیکنانش شود، برای همین من برای این کار انتخاب شدم.»
با این حال، می‌توان گفت که آلگری در رسیدن به این هدف ناموفق بوده و حتی برعکس آن نیز برایش رخ داده است چون ارزش بازیکنان یووه به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. دوشان ولاهوویچ نمونه خوبی از افت بازیکنان این تیم است.

 

دیدگاه‌ها